וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בגרמניה: פרנקפורט וטאלב טוטאחה בקרב על הגביע מול דורטמונד

הקבוצה של ניקו קובאץ' ומגן הנבחרת ינסו לשים חותם על עונה מוצלחת ולהניף גביע חמישי בהיסטוריה. השוורצגלבן יחפשו זכייה רביעית אחרי שהפסידו בשלושת הגמרים האחרונים (21:00, ספורט2)

שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
דורטמונג רוצה תואר. פייר אמריק אובמיאנג/רויטרס

עונת הכדורגל בגרמניה תגיע מחר (שבת, 21:00, ספורט2) לסיומה עם גמר הגביע, שיפגיש את דורטמונד עם פרנקפורט וטאלב טואטחה. הקבוצה של ניקו קובאץ' חוזרת למעמד לראשונה מאז 2006, אז הפסידה לבאיירן מינכן, ותנסה לזכות בתואר בפעם הרביעית בתולדותיה והראשונה מ-1988. השוורצגלבן, שהפסידו בגמר המפעל בשלוש העונות האחרונות (פעמיים לבאיירן, פעם אחת לוולפסבורג), ינסו להניף את הגביע בפעם השלישית והראשונה מאז 2012.

הנשרים יכולים להיות מרוצים בסל הכול מהעונה החולפת. אחרי שבעונה שעברה שרדו בבונדסליגה רק אחרי פלייאוף ההישארות, העונה הם היו ברוב השלבים בחצי העליון וחלמו על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. אמנם החצי השני של העונה היה חלש בהרבה (שני ניצחונות בלבד ב-17 המשחקים האחרונים בכל המסגרות), אך פרנקפורט הצליחה לסיים את העונה במקום ה-11, וכמובן בגמר הגביע.

באשר לטואטחה, הגביע היה המפעל המוצלח שלו לאורך העונה. אם בליגה רשם רק 14 הופעות והתקשה להרשים, במפעל המשני הוא היווה חלק משמעותי מההצלחה של קבוצתו. הוא פתח בסיבוב השני נגד אינגולשטאדט, נכנסד במחצית וכבש את הראשון בסיבוב השלישי מול האנובר, פתח נגד ארמניה בילפלד ברבע הגמר, וקינח עם עוד הופעה בהרכב ושער יתרון נפלא נגד בורוסיה מנשנגלדבאך בחצי הגמר. מעניין לראות אם יקבל את הקרדיט מקובאץ' גם במשחק על התואר.

מנגד, דורטמונד לחצה על הדוושה והצליחה לסיים את העונה במקום השלישי ועם כרטיס לליגת האלופות, אחרי עונה מאכזבת וכשברקע שמועות על יחסים עכורים בין תומאס טוכל להנהלה. המשחק המרשים ביותר של הקבוצה היה בחצי הגמר, אז נחלצה מפיגור נגד באיירן מינכן ועלתה לגמר עם 2:3 ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully