וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.5: סבאלטה סיכם בווסטהאם, זאהה האריך חוזה בפאלאס

המגן מצטרף לפטישים, החלוץ שהיה מחוזר על ידי טוטנהאם נשאר בפאלאס, מוריניו רוצה את מוראטה כחלק מעסקת דה חאה, אובמיאנג ביקש לעזוב, ברנרדו סילבה חתם בסיטי, ישראלי חתם בליגה החמישית בגרמניה. השמועות וההעברות

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של דני סבאיוס, שמחוזר על ידי ריאל

העברות

* פבלו סבאלטה מצא קבוצה חדשה: המגן הוותיק (32) שעזב לפני שבועיים את מנצ'סטר סיטי אחרי תשע עונות, סיכם בווסטהאם לשתי עונות.

* ומזה שעזב לזה שבא: סיטי החתימה את ברנרדו סילבה ותשלם למונאקו כ-50 מיליון יורו.

* ווילפריד זאהה האריך את חוזהו בקריסטל פאלאס בחמש עונות נוספות. החלוץ בן ה-24 היה מחוזר על ידי טוטנהאם ועל ידי קבוצות פרמיירליג אחרות שהיו מוכנות להציע יותר כסף, אולם הוא בחר להישאר בקבוצת נעוריו.

* אלופת הולנד הטרייה פיינורד הודיעה כי האריכה את החוזה של השוער האוסטרלי הוותיק בראד ג'ונס (35) בשתי עונות נוספות.

* ג'מאל חטיב, חלוץ ישראלי בן 21 ששיחק בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב ובבוגרים של הפועל קטמון, קיבל את האישור מפיפ"א אחרי תקופה ארוכה וחתם בבלינגן מהליגה החמישית בגרמניה. בתחילת העונה הנוכחית הספיק חטיב לרשום 10 דקות במדי ציבאליה מהליגה הראשונה בקרואטיה.

שמועות

* באנגליה הופתעו מהשיחה הערה שקיימו ז'וזה מוריניו וג'סטין קלייברט, בנו של כדורגלן העבר פטריק, בסיום גמר הליגה האירופית. על פי חלק מהדיווחים, מוריניו רמז לו על האפשרות שירצה לצרפו לשדים האדומים בקיץ הקרוב.

* ב"בילד" הגרמני מדווחים שבאיירן מינכן תהיה מוכנה לשלם יותר מ-40 מיליון יורו כדי להנחית את מגן טוטנהאם קייל ווקר. ווקר מסומן כמועמד המרכזי להחליף את פיליפ לאהם שפרש.

* עוד ב"בילד, מדווח כי פייר אמריק אובמיאנג הגיש לדורטמונד ברשה רשמית לעזוב בקיץ. מילאן ופריס סן ז'רמן הן המועמדות המובילות כרגע לזכות בשירותיו.

* יספר סילסן עשוי לעזוב את ברצלונה. השוער הדני מאוכזב ממעמדו ומחוזר על ידי כמה קבוצות באנגליה, כך על פי "אס" הספרדי.

* ריאל מדריד ממשיכה לחזר אחרי דויד דה חאה, אבל מאמנה לשעבר ז'וזה מוריניו, כיום מאמנו של השוער במנצ'סטר יונייטד, מציב לה תנאי חדש: או שתשלמו עבורו 75 מיליון יורו, או שתתנו תמורתו את אלברו מוראטה ותקבלו את השוער במחיר מוזל. כך על פי "מארקה".

* על פי דיווחים באיטליה, ארסנל, קריסטל פאלאס וליון מעוניינות בקשר המרכזי של יובנטוס, מריו למינה (23).

* ריאל מדריד "נואשת" להחתים את קשר בטיס דני סבאיוס בן ה-20, על פי "מארקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully