וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף עשוי לעזוב את מכבי ת"א: "לא יודע מה יקרה בעונה הבאה"

26.5.2017 / 0:35

המנהל הספורטיבי נמצא בחוסר ודאות ואמר לשחקנים: "לא יודע מי נשאר ומי עוזב, גם לא יכול להגיד שום דבר על עצמי". וידיגאל הודה: גולדהאר הביא אותי, לא קרויף. בניון: "אפרוש בתום העונה הבאה"

בני יהודה מניפה גביע/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) בגמר גביע המדינה לבני יהודה, ותסיים את 2016/17 ללא תואר. הצהובים נראו רע מאוד, לא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת, ואחרי 0:0 עלוב בתום 120 דקות, הפסידו 4:3 מהנקודה הלבנה. אוסקר סקאריונה ויוסי בניון נעצרו אצל אמיליוס זובאס, בעוד טל בן חיים הבלם שלח פנדל מכריע לקורה והחוצה.

לאחר המשחק, ג'ורדי קרויף אסף את השחקנים בחדר ההלבשה והודה בפניהם כי הוא עשוי לעזוב בקיץ: "אני לא יודע מה קורה בעונה הבאה. לא יודע מי נשאר ומי עוזב, ולא יכול גם להגיד שום דבר על עצמי. שום דבר עדיין לא ברור לגבי העונה הבאה".

עוד בנושא:

בני יהודה ניצחה את מכבי תל אביב בפנדלים וזכתה בגביע המדינה

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
מתנחם בנבחרת. יוסי בניון/ברני ארדוב

"אני רוצה לברך את בני יהודה, זה הדבר החשוב. זה לא תירוץ, אבל הגיע לנו פנדל בהארכה, ואם השופט היה נותן לנו אותו אולי היינו זוכים בגביע, אבל זה הכדורגל, זה צריך להמשיך הלאה", אמר ליטו וידיגאל. "העונה הזו היא כישלון, כמו העונה הקודמת. אני עובד פה שלושה חודשים, עשינו דברים טובים, השתפרנו, הגענו לגמר. היינו חסרי מזל, לצערי לא עשינו את זה. אני נאלץ להתנצל בפני הקהל הגדול שלנו. ברור שיש לי חלק בכישלון, אבל אני המאמן השלישי העונה. גם להגיע לגמר זה חשוב. מגיע לי להמשיך במכבי תל אביב, אני עדיין חושב ככה, הבעלים הביא אותי לכאן ואם הוא יגיד שאני נשאר, אני אשאר". כשנשאל האם מיטש גולדהאר הוא שהביא אותו למכבי תל אביב, השיב: "כן". וידיגאל נשאל פעם נוספת, האם ג'ורדי קרויף הוא לא זה שהביא אותו למועדון, והשיב: "לא".

יוסי בניון: "מאכזב לא לזכות בשום תואר העונה, ובטח מבחינה אישית שהחמצתי פנדל. אסור היה לנו להגיע לפנדלים, היינו צריכים לנצח לפני כן. כל הכבוד לבני יהודה, קבוצה שלא זכתה הרבה שנים בגביע. ככה זה, אחד שמח ואחד עצוב. הלכתי בהרגשה טובה לפנדל, ידעתי שאם אני מבקיע אז אנחנו זוכים בגביע. גם אחר כך האמנתי, אבל לצערי החמצנו שוב. בפנדלים זה 50-50, היינו צריכים להכריע עוד קודם".

על השינויים על הקווים: "ידעתי מראש שג'ורדי לא ימשיך כמאמן, זה לא הפתיע אותנו. לא משנה לי מי הביא את המאמן, זה לא עניין שלנו כשחקנים. ההחלטה לבוא למכבי תל אביב הייתה הכי טובה ונכונה, זה המקום שהחזיר לי את האהבה וההנאה מכדורגל. אני מאושר שבאתי לפה. סיימתי חוזה, אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, אבל אני רוצה להמשיך לשחק עוד עונה. אם זה יהיה במכבי, זה יהיה הכי טוב. אם לא ירצו, אחפש את האתגר שלי והכול ברוח טובה. אני רוצה לשחק עוד עונה ואז לפרוש".

על החזרה לנבחרת: "הקפטן הוא ערן זהבי, והוא צריך להיות הקפטן. אני לא מחפש את זה, אני נמצא במקום אחר. אני מאושר לחזור לנבחרת, זה הניצחון האישי הכי גדול בקריירה שלי. אני לא חושב שהרבה ראו את זה קורה. זה הדבר שאני הכי מצפה לו וזה ממתיק את הגלולה של ההפסד הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, שרן ייני. ברני ארדוב
שוב בלי תואר. טל בן חיים עם שרן ייני/ברני ארדוב

טל בן חיים הבלם, שהחמיץ את הפנדל המכריע, הוסיף: "כמובן שהאכזבה גדולה מאוד. ברכות לבני יהודה, הם הקשו עלינו מאוד את החיים. אין מה לעשות, צריך להרים את עצמנו ולחזור הרבה יותר חזקים בשנה הבאה. אני בטוח שבקיץ יעשו את שיעורי הבית. אי אפשר לדעת מה יהיה איתי, כל אחד יעשה את מה שהוא צריך לעשות, ויהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully