וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בייל וקרבחאל השתתפו באימון, הוולשי לא זומן לנבחרת

הבלאנקוס במירוץ נגד השעון על מנת להכשיר את החלוץ והמגן הפצועים לגמר ליגת האלופות בעוד כשבוע. הוולשים העדיפו לא לסכן את הכוכב שלהם במפגש הקריטי נגד סרביה במוקדמות המונדיאל

עריכה: מתן חדד

אחרי שהחזירה לעצמה את תואר האליפות בספרד אחרי חמש עונות שחונות, ריאל מדריד מנסה להשכיח את החגיגות ולרדת לקרקע לקראת גמר ליגת האלופות נגד יובנטוס בעוד כשבוע. הבלאנקוס, שרוצים להפוך לראשונים שמניפים את הגביע עם האוזניים הגדולות פעמיים ברצף, נמצאים במירוץ נגד השעון להכשיר להתמודדות את גארת' בייל ודני קרבחאל, והיום (חמישי) קיבלו חדשות טובות כאשר השניים השתתפו באימון הקבוצה.

בייל, שנפצע ברבע גמר הצ'מפיונס נגד באיירן מינכן ב-12 באפריל, ניסה לחזור למגרשים נגד ברצלונה פחות משבועיים לאחר מכן, אך הוחלף עוד במהלך המחצית הראשונה ומאז הוא מושבת. למרבה ההפתעה, שמו נעדר היום מסגל נבחרת ויילס שפורסם לקראת משחק מוקדמות המונדיאל נגד סרביה. למרות המצב הקריטי של הנבחרת שלו (רק 7 נקודות אחרי חמישה מחזורים), כריס קולמן לא רוצה לסכן את הכוכב הגדול שלו לקראת המשך הקמפיין. "זה לא משהו שהוחלט בפתאומיות", אמר, "ידענו את זה כבר זמן מה".

באשר לגמר האלופות, והשאלה האם בייל יפתח, אמר קולמן: "זה תלוי בזידאן, אבל אם יש סיכוי קטן שהוא יהיה כשיר לפתוח אז זה צריך לקרות. אנחנו רוצים שריאל מדריד תנצח כי בייל הוא אחד משלנו וזה יהיה הגביע השלישי שלו".

בנוגע לקרבחאל, המגן הנהדר של ריאל נעדר מאז נפצע בחצי גמר האלופות נגד אתלטיקו מדריד בתחילת החודש, ובקבוצה מאוד רוצים לראות אותו חוזר לכשירות מלאה לקראת הקרב בקארדיף.

שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל. GettyImages
חוזר לכשירות. דני קרבחאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully