וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת שפל חדשה בקריירה: אנתוני בנט שוחרר מפנרבחצ'ה

אחד הפלופים הגדולים בתולדות הכדורסל האמריקאי (24, 2.03 מ') סיים את הקדנציה באלופת אירופה הטריה עם 1.2 נקודות ו-0.9 ריבאונדים למשחק ביורוליג, ושוחרר עוד לפני תום העונה

שחקן פנרבחצ'ה אנתוני בנט. GettyImages
לאן עכשיו? בנט/GettyImages

הקריירה המאכזבת של אנתוני בנט צנחה הערב (חמישי) לנקודת שפל נוספת, כאשר הפורוורד הקנדי שוחרר מפנרבחצ'ה אחרי תקופה עגומה למדי בשורות אלופת אירופה.

בסך הכל, מאז הצטרף בתחילת השנה, הספיק בנט לרשום עשר הופעות יורוליג ולהעמיד ממוצעים רעים מאוד של 1.2 נקודות ו-0.9 ריבאונדים למשחק, ב-6 דקות לערב. בגמר היורוליג האחרון שותף למשך 72 שניות בלבד וכלל לא זרק לסל. כעת, עם פתיחת הפלייאוף בליגה הטורקית, קיבל הודעה רשמית על שחרורו.

בנט (24, 2.03 מ') נחשב לאחד הפלופים הגדולים בתולדות ה-NBA, לאחר שנבחר במקום הראשון של דראפט 2013 על ידי קליבלנד, אך שוחרר מהקאבס בחלוף עונה אחת בלבד, בה העמיד ממוצעים של 4.2 נקודות (35 אחוז מהשדה) ו-3 ריבאונדים. לאחר מכן המשיך לקדנציות מאכזבות לא פחות במינסוטה (5.2 נקודות, 3.8 ריבאונדים), טורונטו (1.5 נקודות, 1.2 ריבאונדים) וברוקלין (5 נקודות, 3.4 ריבאונדים), ממנה שוחרר בינואר 2017. הפורוורד הקנדי קיווה לשקם את הקריירה באירופה, אך גם זה, כאמור, לא קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully