וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל זכתה בגביע השוויצרי והשלימה דאבל שישי בתולדותיה

האלופה הפכה לראשונה אי פעם שמנצחת בגמר את סיון, כשדלגאדו, טראורה ויאנג קבעו 0:3 וחגגו גביע מספר 12 של המועדון. צפו בקופנהאגן זוכה בגביע ומשלימה דאבל משלה בדנמרק

באזל זכתה הערב (חמישי) בגביע השוויצרי אחרי שניצחה 0:3 בגמר את סיון, ובכך השלימה דאבל ראשון מאז 2012 ושישי בתולדותיה. סיון, שהניפה את הגביע ב-2015 ולמעשה ניצחה בכל 13 הפעמים הקודמות בהן הופיעה בגמר הגביע, נוצחה לראשונה אי פעם במעמד זה, אבל תהיה במוקדמות הליגה האירופית אחרי שסיימה במקום הרביעי בליגה. באזל תהיה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

אלופת שוויץ בשמונה השנים האחרונות חיכתה לדקה ה-47 כדי להשיג את היתרון, כשמגן סיון החליק ואיבד את הכדור למתפרצת של באזל, אותה סיים הפליימייקר הארגנטינאי מתיאס דלגאדו עם כדור ברשת. המגן השמאלי אדאמה טראורה דחק את השני בדקה ה-62 ואת המסמר האחרון נעץ המגן הימני מיכאל לאנג בדקה ה-89. באזל חגגה גביע 12 בתולדות המועדון וכאמור ראשון מאז 2012.

צפו בקופנהאגן זוכה בגביע הדני

גם בדנמרק יש דאבל, של פ.צ. קופנהאגן. האלופה ניצחה 1:3 את ברונדבי בגמר הגביע ורשמה דאבל שני רצוף ורביעי בתולדותיה. זהו הגביע השמיני בארון של קופנהאגן, אותה הוביל אנדראס קורנליוס, החלוץ שיעבור בקיץ לאטאלנטה האיטלקית, עם צמד בדקות 51 ו-85. טמו פוקי הפיני השווה זמנית עבור ברונדבי בדקה ה-61, אך פדריקו סנטאנדר החזיר את היתרון בדקה ה-83 ואחרי שתי דקות בישל לקורנליוס שכאמור סגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully