וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ופפה בסגל נבחרת פורטוגל לגביע הקונפדרציות

אלופת אירופה תגיע לרוסיה עם הסגל החזק ביותר שלה. גם נאני, אנדרה גומש וריקרדו קווארסמה יהיו בסגל. פורטוגל הוגרלה לבית עם רוסיה, ניו זילנד ומקסיקו. רוני לא בסגל נבחרת אנגליה לקראת סקוטלנד וצרפת

כריסטיאנו רונאלדו עם פפה שחקני נבחרת פורטוגל. רויטרס
ינסו להשיג לפורטוגל תואר נוסף. פפה ורונאלדו/רויטרס

אנחת רווחה למארגני טורניר גביע הקונפדרציות ברוסיה בקיץ הקרוב: מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס, החליט לזמן לסגל נבחרת פורטוגל את הכוכב כריסטיאנו רונאלדו. גם חברו לריאל מדריד, פפה, זומן. ברוסיה חששו שכמו נבחרת גרמניה, גם פורטוגל תחליט להגיע לטורניר עם סגל משני, ושמחו מאוד לשמוע שאלופת אירופה תגיע עם הסגל החזק ביותר שלה.

פורטוגל הוגרלה לשחק בבית א' יחד עם רוסיה, ניו זילנד ומקסיקו. משחק הפתיחה של הטורניר יתקיים ב-17 ביוני ויפגיש את המארחת, רוסיה, עם ניו זילנד. פורטוגל תפגוש יום לאחר מכן את נבחרת מקסיקו. משחק הגמר יתקיים ב-2 ביולי. אלופת אירופה תערוך לפני הטורניר שני משחקי ידידות מול קפריסין (ממנו ייעדרו שחקני ריאל מדריד, שכן הוא נערך ביום גמר ליגת האלופות) ולטביה.

סגל נבחרת פורטוגל לגביע הקונפדרציות 2017:

שוערים: בטו (ספורטינג ליסבון), ז'וזה סה (פורטו), רוי פטריסיו (ספורטינג ליסבון).

הגנה: ברונו אלבס (קליארי), סדריק (סאות'המפטון), אליסאו (בנפיקה), חוסה פונטה (ווסטהאם), לואיס נטו (זניט), נלסון סמדו (בנפיקה), פפה (ריאל מדריד), רפאל גררו (בורוסיה דורטמונד).

קישור: אדריאן סילבה (ספורטינג ליסבון), אנדרה גומש (ברצלונה), דנילו פריירה (פורטו), ז'ואאו מריו (אינטר), ז'ואאו מוטיניו (מונאקו), פיצי (בנפיקה), וויליאם קרבאליו (ספורטינג ליסבון).

התקפה: אנדרה סילבה (פורטו), ברנרדו סילבה (מונאקו), גלסון מרטינס (ספורטינג ליסבון), נאני (ולנסיה), ריקרדו קווארסמה (בשיקטאש), כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד).

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יצליח לשבור את שיאו של שילטון? ויין רוני/רויטרס

גארת' סאות'גייט הכריז היום (רביעי) על סגל נבחרת אנגליה לקראת המשחקים נגד סקוטלנד (10 ביוני) וצרפת (13 ביוני) ולא כלל את הקפטן ושחקנה של מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. מלך השערים של אנגליה בכל הזמנים (53) לבש 119 פעמים את מדי נבחרתו, וחסרים לו שבעה משחקים בלבד כדי לשבור את שיאו של פיטר שילטון (125) ולהפוך גם לשחקן ששיחק הכי הרבה הופעות במדי נבחרת שלושת האריות.

סאות'גייט אמר בעניין רוני: "יש לנו שחקנים בעמדה של רוני שמשחקים בצורה נפלאה ונמצאים בכושר טוב יותר. מגיע להם מקום על חשבונו של ווין, אבל אולי בסגל הבא הוא יחזור". נבחרת אנגליה תתארח אצל סקוטלנד ב-10 ביוני במשחק מוקדמות גביע העולם, וכעבור שלושה ימים תפגוש את צרפת למשחק ידידות. המגן הימני של טוטנהאם, קירן טריפייר, זומן לסגל ועשוי לרשום הופעת בכורה במדי נבחרת שלושת האריות.

סגל נבחרת אנגליה:

שוערים: ג'ק בוטלנד (סטוק), פרייזר פורסטר (סאות'המפטון), ג'ו הארט (טורינו), טום היטון (ברנלי).

הגנה: ריאן ברטרנד (סאות'המפטון), גארי קייהיל (צ'לסי), נתניאל קליין (ליברפול), ארון קרסוול (ווסטהאם), בן גיבסון (מידלסברו), פיל ג'ונס (מנצ'סטר יונייטד), כריס סמולינג (מנצ'סטר יונייטד), ג'ון סטונס (מנצ'סטר סיטי), קיירן טרייפייר (טוטנהאם), קייל ווקר (טוטנהאם).

קישור: דלה עלי (טוטנהאם), אריק דייר (טוטנהאם), אדם ללאנה (ליברפול), ג'סי לינגארד (מנצ'סטר יונייטד), ג'ייק ליברמור (ווסט ברומיץ'), אלכס אוקסלייד-צ'מברליין (ארסנל), ראחים סטרלינג (מנצ'סטר סיטי).

חלוצים: ג'רמיין דפו (סנדרלנד), הארי קיין (טוטנהאם), מרכוס רשפורד (מנצ'סטר יונייטד), ג'יימי ורדי (לסטר סיטי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully