וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המשבר הכספי, אליפות ישראל לקליעה ברובה אויר אולימפי תתקיים בשבת

25.5.2017 / 16:04

הענף נעדר מרשימת הענפים המועדפים ומצבו הכספי רעוע. סרגיי ריכטר: " עשו מהמטווח האולימפי של ישראל עסק שנועד לגלגל רווחים, אבל שכחו את הספורט התחרותי האולימפי. אני מקווה שהספורט ינצח"

הקלע סרגיי ריכטר. דרור פיקלני
"אני רוצה להציג בשבת בהרצליה את אותה רמה בה יריתי במינכן, אני בכושר טוב, אבל מצבו של כל הענף מעיב על הכל". סרגיי ריכטר/דרור פיקלני

אליפות ישראל לקליעה ברובה אויר אולימפי תתקיים בשבת תחת צל כבד על כל הפעילות הספורטיבית במטווח האולימפי שבהרצליה ועל הענף כולו. היעדרותו של הענף מרשימת הענפים המועדפים, כמו עוד ענפים אולימפיים רבים, דירדרה את מצבה הכספי של ההתאחדות הישראלית עד כדי כך שלא ניתן לעמוד בחוב הענק עבור השכירות במטווח, שם נערכות התחרויות ושם פעיל משרד ההתאחדות הקטן.

סרגיי ריכטר, אחרי שתי אולימפיאדות רצופות ואחרי ההופעה בגמר הגביע העולמי במינכן השבוע, מודאג מאוד: "אני רוצה להציג בשבת בהרצליה את אותה רמה בה יריתי במינכן, אני בכושר טוב, אבל מצבו של כל הענף מעיב על הכל. עשו מהמטווח האולימפי של ישראל עסק שנועד לגלגל רווחים, אבל שכחו את הספורט התחרותי האולימפי. אני מקווה שהספורט ינצח לבסוף, אבל אם זה לא יקרה זה נורא עצוב. עוד צעד לכוון הקבר של הענף". ריכטר, שמתאמן ברוסיה אצל מאמנו האישי, יבגני אלייניקוב, ייצא אחרי אליפות ישראל אל תחרות סבב הגביע העולמי באזרבייג'אן כשיש לו כבר שני גמרים ברובה אויר השנה, שניהם במינכן (הראשון היה בחורף), וכשהוא עדיין מדורג בטופ 10 העולמי כבר 8 שנים ברציפות.

טל אנגלר בתחרות קליעה  בהרצליה. גיל סימקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
אי ודאות. טל אנגלר/מערכת וואלה! NEWS, גיל סימקוביץ

לתחרות הרובה 3 מצבים יש לו רובה חדש והוא מקבל תמיכה מהוועד האולימפי ומשרד הספורט, אבל חבריו הצעירים בנבחרת, כדוגמת טל אנגלר בת ה-18, שניפצה שני שיאי בוגרות במינכן השבוע, נמצאים באי ודאות. ריכטר הוסיף: "חבל. בזכות ענף הקליעה הוקם המטווח האולימפי, שהוא הר הבית של הענף ועכשו זורקים החוצה את הר הבית. ועוד אומרים לי לבוא ולהתאמן בישראל. אם אני אבוא אז מה אני אעשה כאן? חמוצים?"

ריכטר ממכבי רעננה ינסה להגן על התואר, וטל אנגלר מהפועל מעברות, שסיימה שלישית ב-2016, תתמודד על הזהב ועל שיאים חדשים. האליפות לרובה אויר תיפתח בשעה 09:00 לגברים וב-11:15 לנשים. גמר הגברים בשעה 13:00, גמר הנשים ב-14:00. אליפות ישראל באקדח חופשי תיפתח בשעה 09:00 והגמר ב-11:30. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully