וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר לא יגיע לגמר הגביע: "רוצה שנסיים את העונה בגדול"

25.5.2017 / 8:18

בעלי מכבי תל אביב שאמור היה לנחות בישראל לקראת המשחק מול בני יהודה לא יגיע בשל עניינים עסקיים ואישיים. במסר לשחקנים באתר הרשמי הוא דורש: "מלאו את כולנו בתחושת גאווה, תנו הכל"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

מיטש גולדהאר אמור היה לנחות בישראל ולהגיע לאצטדיון טדי כדי לצפות בגמר הגביע מול בני יהודה הערב (חמישי, 20:45, ספורט 5), אולם ביטל את הגעתו בסופו של דבר. בעלי מכבי תל אביב הודיע באמצעות האתר הרשמי כי לא יגיע "בשל עניינים עסקיים ואישיים", אולם שלח מסר מפורט לאוהדים ולשחקנים. "הייתה לנו עונה מורכבת, עונה בה התמודדנו עם לא מעט קשיים. עכשיו עלינו לנסות לסיים אותה בגדול ואז להביט קדימה", כתב.

"בשבע השנים האחרונות, התמקדתי בבניית קבוצה כישרונית מאוד, אך חשוב מכך קבוצה בעלת אופי. הכוונה לקבוצה הלוחמת בכל דקה, מפגינה כבוד כלפי החולצה של מכבי, כבוד כלפי חברים לקבוצה, כבוד כלפי הצוות והאוהדים. זו המכבי שמעניינת אותי ואני מאמין שזו המכבי שמגיעה לאוהדים. ברוח זו אני מצפה לראות את הקבוצה שלנו נלחמת הערב באצטדיון טדי על גביע המדינה על מנת למלא את כולנו בתחושת גאווה. אני ממשיך ליהנות בכל פעם מחדש לראות את התמיכה הבלתי מעורערת שנותנים לנו האוהדים, ואני יודע כי עם תמיכה כזו אנחנו מסוגלים להגיע להישגים רבים, היום ובעתיד".

מכבי תל אביב תחסר במשחק את ברק יצחקי שסובל ממתיחה בשריר מהמשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים. גם שגיב יחזקאל לא יהיה בסגל, כשלגבי ההרכב ישנה התלבטות בין דור מיכה לאבי ריקן בצד ימין של הקישור ובין רובן מיקאל לגל אלברמן במרכז. טל בן חיים החלוץ יהיה תחת מעקב של כמה וכמה סקאוטים מאירופה.

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
יצפה במשחק מטורונטו. גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully