וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו מפתיע: "יותר קשה לשמור על בוסטון מאשר על גולדן סטייט"

מאמן קליבלנד סיפק אמירה שנויה במחלוקת לפני משחק 5 מול הסלטיקס: "הדברים שהם מריצים בהתקפה זה משהו שלא רואים כל יום". ג'פרסון טוען שלברון היה חולה במשחק 3, מכת פציעות בבוסטון

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
הוא אמיתי? טיי לו/AP

קליבלנד כבר עשתה את רוב העבודה בדרך לגמר הבלתי נמנע מול גולדן סטייט, והיא רחוקה ניצחון בודד על בוסטון במשחק 5 שייערך בין חמישי לשישי (3:30, ספורט 5). גולדן סטייט היא ללא ספק היריבה הגדולה של הקאבס בשנתיים האחרונות וגם אין עוררין על כך שהיא גם קבוצת ההתקפה הטובה ב-NBA, עם אינספור נשקים. אבל אם תשאלו את טיירון לו, ההנחה הזו שגויה מיסודה.

"יותר קשה לשמור על בוסטון מאשר על גולדן סטייט", הפתיע הלילה מאמן קליבלנד באימון שחרור של הקאבס. "הדברים שהם מריצים בהתקפה, התנועות של השחקנים, זה משהו שלא רואים כל יום. ההתקפה של גולדן סטייט בנויה על חיתוכים ועוד כל מיני דברים, אבל זו של בוסטון...הם מריצים המון דברים, ואותי זה משאיר נפעם. בראד סטיבנס עיצב עבורם התקפה שכולם מהווים איום וזה קשה, קשה מאוד".

מובן שהאמירות הללו מפתיעות מאוד, ונוגדות גם את מירב הנתונים הסטטיסטיים. גולדן סטייט מובילה את הפלייאוף הנוכחי בנקודות למשחק (118.3), באחוזים מהשדה (50.2) ובאסיסטים (27.8), בעוד בוסטון מדורגת במקום השמיני בלבד בנקודות (105.4) ואחוזים מהשדה (45.8). לו אמר ש"אחרי שאייזאה תומאס נפצע, ירד להם שחקן ששווה 29 נקודות במשחק. היה ברור שהם יצטרכו להמציא משהו חדש, והם עשו את זה. אתה לא יודע למה לצפות מהם בערב נתון, וזה מקשה מאוד על מלאכת ההגנה".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול ג'יי קראודר בוסטון סלטיקס. AP
נמצא ההסבר לחולשה שלו במשחק 3? לברון/AP

עוד לפני טיירון לו, ריצ'רד ג'פרסון התראיין לתוכנית רדיו באוהיו ונתן הסבר לתצוגה החלשה של לברון ג'יימס במשחק 3 בסדרה, בו הפגין חולשה ניכרת וסיים עם 11 נקודות ושישה איבודים. "לא בטוח שהוא יסכים לדבר על זה, אז אני אגן עליו ואומר שהוא היה חולה. היה לנו וירוס שהסתובב בקבוצה, גם דרון וויליאמס נדבק בו. לברון סבל מאוד מזה באותו משחק. הוא לא הבין למה אין לו אנרגיות, למה הם כל כך אפאטי", הסביר הפורוורד הוותיק. לברון התאושש במשחק 4, בו קליבלנד ניצחה ועלתה ליתרון 1:3 בסדרה, עם 34 נקודות ו-6 אסיסטים, על אף שהוא סובל ממחצית ראשונה חלשה וסופג במהלכה לא פחות מ-4 עבירות, לראשונה בקריירה הארוכה שלו ב-NBA.

עוד חדשות טובות עבור לברון, וקצת פחות עבור הסלטיקס, הן שג'יילן בראון בספק למשחק 5. הרוקי הקשוח נחשב לאחד השומרים הטובים בסגל של בוסטון והוא נחל הצלחה יחסית בהגנה על ג'יימס לפרקים מסוימים בסדרה. הצרה היא שגם הסמול פורוורד הבכיר בסגל, ג'יי קראודר, בספק בשל פציעה במפשעה. גם אמיר ג'ונסון, שנעדר ממשחק 4, עדיין בספק גדול, כשקלי אוליניק עשוי לפתוח פעם נוספת כסנטר בחמישייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully