וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורי טילמאנס נרכש על ידי מונאקו ב-23 מיליון יורו וחתם לחמש שנים

רכש ראשון לאלופת צרפת: ילד הפלא הבלגי של אנדרלכט, שסיים את העונה החולפת עם 13 שערים ו-12 בישולים בליגה, דחה את חיזוריה של מנצ'סטר יונייטד, והצטרף לקבוצה מהנסיכות

אחרי שזכתה באליפות מפתיעה ודרסה את הליגה הצרפתית, מונאקו שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות כבר החלה לבנות את הסגל שלה ושחקן הרכש הראשון של המועדון מהנסיכות הוא יורי טילמאנס, ילד הפלא הבלגי (20) שהוליך את אנדרלכט לאליפות בעונה החולפת.

טילמאנס, שמשחק בעמדת הפלמייקר, הגיע למונאקו כדי לעבור בדיקות רפואיות ואחריהן חתם רשמית על חוזה לחמש שנים תמורת סכום של 23 מיליון יורו. טילמנאס רשם עונה אישית מצוינת באנדרלכט במדיה הוא הבקיע 13 שערים ובישל 12 נוספים ב-35 הופעות. למרות גילו הצעיר, זו העונה הרביעית של טילמאנס בבוגרים של אנדרלכט ואחרי העונה המצוינת שלו אשתקד הוא הפך לסחורה חמה מאוד בשוק כשגם מנצ'סטר יונייטד הביעה בו עניין אך הוא העדיף בסופו של דבר את הבית החם של מונאקו.

כעת, המטרה המרכזית של מונאקו תהיה לשמור על שחקני המפתח שלה ובראשם כמובן קיליאן אמבפה, תומא למאר, ברנרדו סילבה וגם טיימואה בקאיוקו - כולם שחקנים מבוקשים ומחוזרים מאוד. גם מעמדו של המאמן לאונרדו לא ברור ועל פי דיווחים באיטליה אינטר מנסה לפתות אותו כדי להצטרף אליה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully