וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "מאז שמוניתי למאמן מכבי תל אביב סבלתי מנדודי שינה"

המאמן סיכם בלטביה את הקדנציה הקצרה בישראל: "כולם מייעצים לך ואומרים לך איך להתנהג. ניסיתי להבין איפה טעיתי, אבל הבנתי שאני לא מתחרט על כלום". דיווח: קאזאן רוצה להחתימו לעונה הבאה

one

נראה שאיינארס בגאצקיס יישאר מחוסר עבודה זמן קצר מאוד אחרי האפיזודה הקצרה והלא מוצלחת במכבי תל אביב. המאמן הלטבי כבר החל להכין את הנבחרת המקומית לאליפות אירופה, ועל פי דיווחים ברוסיה, קאזאן כבר מחזרת אחריו ומתכוונת להגיש לו הצעה בקרוב, אחרי שנפרדה לא מזמן מייבגני פאשוטין. גם אנדראה טרינקיירי (כבר אימן את קאזאן בעבר) ויורגוס ברצוקאס על הכוונת של הטטארים, אולם על פי אותם דיווחים, בגאצקיס נמצא בעדיפות עליונה, גם מכיוון ששחרורו לא יהיה כרוך בהוצאות נוספות.

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
תקופה קשה. בגאצקיס/ברני ארדוב

כך או כך, בגאצקיס כבר מתאושש. אמש (שלישי) פורסם ראיון שנערך עימו בלטביה, ובו סיפר על הקשיים שחווה בישראל. "לפני שאתה מאמן את מכבי תל אביב, הרבה אנשים אומרים לך איך זה יהיה, מייעצים לך מה לעשות, איך להתנהג. אבל האמת היא שעד שאתה לא בפנים, עד שהדברים לא קורים לך מול העיניים, אי אפשר להבין ולהפנים מה זה", אמר המאמן. "בוא נאמר שבחמשת החודשים שלי בתפקיד היו לילות שישנתי, והיו לילות שלא עצמתי עין. סבלתי מנדודי שינה. בקבוצות גדולות תמיד יש לחץ, אבל שם הלחץ עצום, וכולם שותפים לזה, אפילו האוהדים ברחוב. אתה לא יכול ללכת ברחוב מבלי שאנשים יתנו עצה וידברו איתך. לפעמים אנשים היו רואים אותי מחלון הדירה שלי ומתחילים לדבר איתי".

בגאצקיס הסביר שהוא לא מתחרט שלקח את התפקיד, על אף שפוטר כעבור חמישה חודשים בלבד, כשהוא מצעיד את הצהובים למאזן שלילי בליגה ולא מצליח לאושש את מצבם ביורוליג. "ניסיתי לנתח מה עשיתי לא נכון, איפה טעיתי, מה עשיתי רע, אבל בסוף הבנתי שאני לא מתחרט על שום דבר. עשיתי כמיטב יכולתי כדי לייצב את הקבוצה, וצברתי ניסיון שיעזור לי מאוד בהמשך הדרך כמאמן. בסופו של דבר, יש לי רק דברים טובים לומר על השנה הזאת ועל הניסיון שצברתי בישראל ובטורקיה (שימש כעוזר של דיוויד בלאט בדרושאפקה במשך כמה חודשים). אימנתי את מכבי תל אביב, שזה מועדון ענק. אפשר להשוות אותו גם לריאל או ברצלונה בספרד, או למנצ'סטר יונייטד באנגליה. זו היתה חוויה מאוד מעניינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully