וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת ביניב בריק, רונן גבאי מונה למאמן הנוער

24.5.2017 / 13:40

העולה לליגת העל ממשיכה לעבוד על הסגל לעונה הבאה, ורוצה לצרף את קשר מכבי חיפה. שחקן העבר חזר מבית"ר טוברוק ויהיה אחראי גם על קבוצות נערים א' ו-ב', בני לם עשה את הדרך ההפוכה

מגד גוזני

אחרי שהתחזקה בשלושה שחקני רכש, מכבי נתניה ממשיכה לעבוד על בניית הסגל לעונה הבאה בליגת העל. הקבוצה מהשרון מעוניינת בצירופו של קשר מכבי חיפה יניב בריק. בנתניה מחפשים שחקנים למספר עמדות ובריק הוא אחד השחקנים עליהם מדברים במועדון כאשר במידה שהוא יבוא, תנסה נתניה לסגור עם מכבי חיפה על השאלה עם אופציה לקנייה. מדובר בשחקן בן 22 שיכול להתפתח ובמועדון מחפשים שחקנים מהסוג הזה.

בכל הקשור לסגל הנוכחי, ידוע שברק בדש ואמייה טגה להם יש חוזים לעונה הבאה, צפויים לשמוע כי המועדון יכבד את חוזיהם אך הם עשויים לשחק מעט מאוד בעונה הבאה. גורם במכבי נתניה אמר על מעמד השניים: "אצלנו הכל יהיה על השולחן וגם לא נעשה דברים מכוערים כפי שקורה בקבוצות אחרות. אם לשחקן יש חוזה הוא לא יהיה ביציע ולא יתאמן בנפרד אבל הוא גם צריך לדעת אם המאמן בונה עליו. בדש וטגה שחקנים טובים עם חוזים אבל הם גם צריכים לדעת שלא בטוח שהם יהיו שחקנים מובילים בעונה הבאה ולכן הם צריכים להחליט מה הם רוצים לעשות. אם הם ירצו להישאר במכבי נתניה, אנחנו נכבד את החוזים לגמרי".

נתניה ממשיכה לחפש מגן שמאלי, קשר אחורי, בלם וחלוץ מטרה. בן צעירי או בן תורג'מן עשויים להצטרף וגם וובה בראון מאוד מעניין את ראשי הקבוצה.

שחקן העבר של מכבי נתניה, רונן גבאי, שעבד בבית"ר טוברוק, מצטרף למחלקה והוא יחליף את בני לם שעושה את הדרך ההפוכה. גבאי יאמן את קבוצת הנוער של מכבי נתניה, אבל גם יהיה אחראי מקצועי על קבוצות נערים א' ונערים ב' של המחלקה. במקביל, החליטו במועדון שדוקטור איציק בן מלך ינהל מקצועית את דור הביניים של מחלקת הנוער, ויהיה אחראי על קבוצות נערים ג', ילדים א' וילדים ב'. מדובר בשינוי במבנה הארגוני של המחלקה.

וובה בראון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מועמד. וובה בראון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully