וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהונתן שולדבראנד על הקאמבק: "הדרך עד הניצחון הייתה חוויה"

24.5.2017 / 10:00

עירוני נהריה חגגה את הקאמבק הגדול נגד הפועל ירושלים וגניבת יתרון הביתיות ברבע הגמר. הפורוורד שקלע 16 נקודות: "שמח שנשארנו ביחד. כשהופסון קלע הייתי בטוח שאנחנו הולכים להארכה"

one

עירוני נהריה רשמה אמש (שלישי) את המהפך הגדול ביותר בתולדות הפלייאוף בליגת העל כשחזרה מפיגור 23 נקודות במחצית הראשונה בדרך לניצחון אדיר 85:86 על הפועל ירושלים בחוץ. הקבוצה של אריק אלפסי, שעלתה ליתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר, קיבלה משחק מפלצתי מדרווין קיצ'ן שצלף 19 נקודות, הוסיף 7 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים, את סל הניצחון קלע סקוטי הופסון שסיים עם 13 נקודות.

הקאמבק של נהריה התחיל ברבע השני, אליו הגיעה הקבוצה הסגולה בפיגור 32:10. "ברבע הראשון היינו ממש לא טובים, אני באופן אישית עשיתי עבודה נוראית, וכשמתחילים רע זה מתדרדר ומתדרדר, אריק עשה החלטה מצוינת שהוציא אותי", סיפר אחרי המשחק יהונתן שולדבראנד שסיים עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים, "זו לא פעם ראשונה שאנחנו חוזרים מפיגור, נשארים ביחד, זאת הייתה עבודה של קבוצה שלמה. קיצ'ן החזיק אותנו במשחק כשהיינו במצבים לא טובים. שמח שנשארנו ביחד, זה היה לא פשוט".

על סל הניצחון הגדול של הופסון אמר הפורוורד הישראלי: "תמיד האמנו, תמיד מאמינים שאפשר לנצח כל קבוצה, היום הוכחנו שאפשר לנצח כל קבוצה בליגה. הפסדנו את כל המשחקים נגדם עד היום, הדרך עוד ארוכה וזה הטוב מחמישה משחקים, הדרך עוד מאוד ארוכה. הייתי בטוח שאנחנו הולכים להארכה, ופתאום שנפל האסימון שניצחנו. סל גדול. אני חייב לומר שנשארנו ביחד עד הרגע האחרון, הדרך שעשינו עד הניצחון הייתה חוויה".

עוד בנושא

עירוני נהריה ניצחה את הפועל ירושלים 85:86 עם שלשה דרמטית של הופסון

שחקני עירוני נהריה חוגגים. ברני ארדוב
שחקני נהריה חוגגים את הניצחון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully