וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתוסכלת: "אם לא נציג הגנה טובה עכשיו, מתי כן?". צפו בסל השנה

24.5.2017 / 6:45

צפו בסל המדהים: האדומים שמטו יתרון 23 נקודות והפסידו על הבאזר 86:85 לנהריה בבית בפתיחת הפלייאוף: "מרגיז שהרשינו להם לחזור". פיאניג'אני יודע: "אסור לאבד ביטחון, זה לא ישנה את כל הסדרה"

ברני ארדוב

אכזבה גדולה שררה אמש (שלישי) בקרב אנשי הפועל ירושלים, לאחר ההפסד הדרמטי מול עירוני נהריה, 86:85, מסל של סקוטי הופסון עם הבאזר. הקבוצה מהבירה כבר הובילה ב-23 נקודות במחצית הראשונה, אחרי פתיחה נפלאה של המשחק, אך נעלמה לחלוטין בהמשך ונקלעה לפיגור 1:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

"היינו ביתרון מבטיח. אף אחד לא רצה להפסיד ובטח שההפסד כואב, אבל מה שמרגיז זה שנהריה הצליחה למחוק פיגור של 23 ושהרשנו לזה לקרות. כן, הייתה שלשה בסיום, אבל זו לא הסיבה שהפסדנו. הפסדנו כשנתנו להם לחזור. אם לא נהיה אגריסיביים ולא נציג הגנה עכשיו, בשלבים האלה, מתי כן נציג?", אמר לאחר המשחק גורם בקבוצה.

עוד בנושא:

על הבאזר: נהריה הדהימה את ירושלים בחוץ
פיאניג'אני: "היו לנו הרבה הזדמנויות לנצח וחסרה לנו יכולת ההכרעה"

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
פיאניג'אני יצטרך להרים את השחקנים שלו/ברני ארדוב

המאמן סימונה פיאניג'אני העיר בסיום לשחקניו על משחק ההגנה שלהם ונשמע מאוכזב: "יצאנו מהקצב שלנו אחרי שתקפנו טוב בפתיחה. התחלנו להחטיא זריקות, גם מהעונשין. הם היו יותר טובים מהשלוש והיו להם זריקות טובות. אמרתי לשחקנים שלי במחצית לתקוף ולרוץ. אנחנו חייבים להתעשת. זה רק משחק ראשון בפלייאוף וצריכים לקחת כל משחק לגופו. אסור לאבד ביטחון. זה לא אומר שזה ישנה את הסדרה, צריך להתכונן נכון מנטלית ולהגיע מוכנים למשחק בנהריה".

יותם הלפרין סיכם: "אני חושב שזה הסיפור שלנו כל השנה. הרבה פעמים הגענו למצב שאנחנו מובילים ב-10 או 15 נקודות ולא מצליחים לגמור את המשחק. נהריה מאוד מוכשרת וחזרה למשחק כמו גדולה. קשה להבין מה הסיבה, אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים. נראה את הווידיאו ונבין מה קרה. הפסקנו לשחק טוב בהתקפה והורדנו את הרגל מהגז בהגנה. אם לא נשחק חזק למשך 40 דקות נפסיד גם את המשחק הבא. הליגה לא קלה העונה ואין ניצחונות בטוחים לאף אחד. הדרך לפיינל פור תהיה מאוד קשה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully