וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "היו לנו הרבה הזדמנויות לנצח וחסרה לנו יכולת ההכרעה"

23.5.2017 / 23:35

מאמן הפועל ירושלים נשמע מאוכזב אחרי ה-86:85 הדרמטי מול עירוני נהריה: "מה שמנחם אותי שזה רק המשחק הראשון ויש לנו זמן להתאושש". אלפסי הצדיע לקיצ'ן: "הוא המנהיג הבלתי מעורער שלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עירוני נהריה גברה הערב (שלישי) על הפועל ירושלים 85:86 בארנה, עלתה ליתרון 0:1 ברבע גמר הפלייאוף, וגנבה את יתרון הביתיות לאחר שלשה גדולה של סקוטי הופסון על הבאזר. הסגולים ביצעו קאמבק ענק לאחר שהיו כבר בפיגור של 23 נקודות, והצליחו לנצח בירושלים לראשונה מאז חודש דצמבר 2014.

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר אחרי המשחק: "ברכות לנהריה, הם האמינו עד הרגע האחרון. הם הגיעו לזריקה שהם רצו לקחת ממש עם הבאזר. היו לנו הרבה הזדמנויות לנצח, בטח אחרי הפתיחה שלנו, והייתה חסרה לנו יכולת ההכרעה. החטאנו זריקות חופשיות ומהעונשין. במצב זה, אני רק חושב שמזל שזה רק המשחק הראשון בסדרה ויש לנו עוד זמן להתאואשש".

המאמן המנצח, אריק אלפסי, אמר בסוף המשחק: "התחלנו את המשחק רע, זה לא מתאים לנו ולא מאפיין אותנו העונה. ירדנו במחצית רק במינוס שמונה, והמשחק היה פתוח. ידענו להלחיץ אותם בהמשך, וסקוטי הופסון קלע סל גדול, אני שמח שהפעם זה היה בצד שלנו. זה רק המשחק הראשון, יש עוד הרבה משחקים בסדרה והיא הולכת להיות קשה. אני מקווה שביום שני עם תמיכת הקהל שלנו, נצליח לנצח. העברנו את הביתיות אלינו ואני מקווה שנצליח לשמור עליה".

על דרווין קיצ'ן, שקלע 19 נקודות והוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים: "הוא המנהיג הבלתי מעורער שלנו. הוא שיחק עם שרירים תפוסים, ויש לנו שחקנים שמשחקים עם פציעות, אבל זה מה שמאפיין אותנו: כולם נותנים הכל על המגרש בכל מצב".

המנצח הגדול של המשחק, סקוטי הופסון, הוסיף: "זה היה משחק קשה בשבילנו, משחק ראשון בפלייאוף בחוץ, השגנו את הניצחון הזה כקבוצה, אין שום דרך אחרת שהיינו יכולים לנצח. זאת הדרך שהלכנו כל העונה. בסוף המשחק, במהלך האחרון, רק רציתי להגיע לזריקה הכי טובה שאני יכול, מודה לאלוהים שזה נכנס. קדימה, מסתכלים לעבר המשחק השני".

דרווין קיצ'ן שחקן עירוני נהריה מול ריצ'ארד האוול שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שיחק עם כאבים. קיצ'ן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully