וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פטר בוס מועמד בכיר לאמן את באייר לברקוזן

בתקשורת הגרמנית דווח כי המאמן ההולנדי בן ה-53, שמאמן היום את אייאקס ואימן בעונה שעברה את מכבי תל אביב, נחשב לאחד משלושת המועמדים להחליף את טייפון קורקוט יחד עם ואגנר וטוכל

מאמן אייאקס פטר בוס. AP
בדרך ללברקוזן? בוס/AP

ממכבי תל אביב לבאייר לברקוזן בתוך קצת יותר משנה? בבילד דווח אמש (בין שלישי לרביעי) כי פטר בוס הוא אחד המועמדים לאמן את הקבוצה אחרי העונה הקשה שעברה עליה והפרידה מטייפון קורוקט, שבעצמו החליף את רוג'ר שמידט במהלך העונה.

בוס בן ה-53, שיוביל הערב את אייאקס בגמר הליגה האירופית, הוזכר כמועמד בכיר לאמן את הקבוצה ואף נכתב כי הוא מועמד אידיאלי לתפקיד. זאת מכיוון שבוס הוביל באייאקס קבוצה צעירה מאוד להצלחה מרשימה באירופה. מועמד נוסף שהוזכר הוא דויד ואגנר בן ה-45, שמאמן היום את האדרספילד. הגרמני, שעדיין צריך להוביל את קבוצתו במשחק על העלייה לפרמיירליג מול רדינג בעוד חמישה ימים, אימן בעבר את הקבוצה השנייה של בורוסיה דורטמונד. המועמד השלישי שהוזכר בהקשר של לברקוזן הוא תומאס טוכל. מאמן בורוסיה דורטמונד בן ה-43 נמצא ביחסים עכורים עם יושב ראש הצהובים-שחורים הנס יואכים ואצקה וייתכן כי יעזוב בקיץ את הקבוצה. גם לו נותר עדיין משחק חשוב מאוד, בגמר הגביע הגרמני מול איינטרכט פרנקפורט בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully