וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארנסטו ואלוורדה יחתום ביום שני לשלוש שנים בברצלונה

מאמן בילבאו בארבע העונות האחרונות נבחר להחליף את לואיס אנריקה על הקווים, והודעה רשמית על כך תצא יומיים לאחר גמר הגביע נגד אלאבס. יביא איתו מספר אנשי צוות מהמועדון הבאסקי

one

האם ברצלונה בחרה את מחליפו של לואיס אנריקה? על פי דיווח ב'מונדו דפורטיבו' הקטלוני התשובה היא כן, ומדובר בארנסטו ואלוורדה. הספרדי (53) הודיע היום (שלישי) באופן רשמי כי החליט לעזוב את אתלטיק בילבאו לאחר ארבע שנים ומחר יערוך מסיבת עיתונאים בסאן מאמס על מנת להיפרד מהמועדון הבאסקי. כבר לאחר משחק הסיום של הליגה הספרדית הודיע נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, כי תוך שבוע ימונה מאמן חדש לקבוצה.

על פי הדיווח, ההודעה הרשמית על מינויו והחתימה יתבצעו ביום שני ה-29 במאי, יומיים לאחר שברצלונה תקיים את משחקה האחרון העונה, בגמר הגביע הספרדי נגד אלאבס. הוא יחתום לשלוש עונות בפורמט של שתיים מובטחות ואופציה הדדית לעונה נוספת, וינסה להחזיר לבלאוגרנה את האליפות שאבדה השנה וכמובן את ליגת האלופות. עם ואלוורדה יגיעו לבארסה גם שניים מאנשי הצוות שלו בבילבאו.

ואלוורדה בילה שתי עונות בברצלונה כשחקן (1988-90). בשני האחרונות, כמאמן בילבאו, הפסיד לקלטאנים בסופרקאפ הספרדי ובגמר הגביע הספרדי, שניהם ב-2015. אלא אם כן ייקבע משחק במועד מוקדם יותר, משחק הבכורה שלו על הקווים יתקיים בניו ג'רזי, במשחק ידידות נגד יובנטוס במסגרת גביע הידידות הבינלאומי.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה לצד מאמן אתלטיק בילבאו ארנסטו ואלוורדה. AP
זה שבא וזה שהולך. ואלוורדה עם לואיס אנריקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully