וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג ונימבורק זכו באליפות צ'כיה בפעם ה-14 ברציפות

המאמן הישראלי קטף את התואר החמישי שלו בצ'כיה בעונתו החמישית, לאחר שקבוצתו השלימה ניצחון כפול בגמר הפלייאוף על דצ'ין. טורקיה: בשיקטאש ואנאדולו עלו ל-0:1 בסדרות רבע הגמר

מאמן נימבורק ננו גינזבורג. מגד גוזני
ממשיך להצליח. ננו גינזבורג/מגד גוזני

ננו גיזנזבורג ונימבורק זכו הערב (שלישי) באליפות צ'כיה בפעם ה-14 בתולדות הקבוצה (כל התארים נלקחו ברציפות החל משנת 2004). קבוצתו של המאמן הישראלי גברה בביתה 56:70 על דצ'ין, אחרי שבמשחק הראשון ניצחה אותה בחוץ 71:82 והשלימה ניצחון ב-25 הפרש בשני משחקי הגמר. נימבורק, שיאנית הזכיות בן באליפות צ'כיה והן בגביע הצ'כי, השלימה זכייה בדאבל לאחר שהביסה את אופבה בגמר הגביע שנערך בחודש פברואר.

גינזבורג, שהגיע לנימבורק ב-2006 כעוזר מאמן, קיבל לראשונה את המושכות כמאמן ראשי בקבוצה ב-2011 ובשלוש עונות הוביל אותה לזכייה בשלושה דאבלים. ב-2013 עזב את נימבורק ומונה למאמן נבחרת צ'כיה, איתה השתתף ב-2015 ביורובאסקט. באותו קיץ שב לאמן, במקביל לעבודתו בנבחרת, גם את נימבורק, וכאמור עזר לה להמשיך את רצף האליפויות.

בטורקיה החל הערב הפלייאוף, וסדרת רבע הגמר הראשונה שנפתחה הפגישה את בשיקטאש עם גזיאנטפ. הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה במקום השני בטבלה גברה 57:66 בביתה על זו שדורגה שביעית ועלתה ל-0:1. בקרב בין שתי קבוצות יורוליג, ניצחה אנאדולו אפס (שלישית בעונה הסדירה) 85:95 את גלאטסראיי (שישית) ועלתה גם היא ל-0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully