וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: ויניסיוס חתם ויעבור מפלמנגו ביולי 2019

מעברו של ילד הפלא לבלאנקוס תמורת 45 מיליון יורו יהפוך לרשמי בקיץ הבא (2018) אך הוא יישאר בברזיל עונה נוספת. ויניסיוס (16) הפך לאחרונה לצעיר ביותר ששותף בליגה הברזילאית

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יוסי אלטר

ריאל מדריד הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של ילד הפלא הברזילאי, ויניסיוס ג'וניור, מפלמנגו. ויניסיוס בן ה-16 יהפוך רשמית לשחקן הבלאנקוס בקיץ הבא (2018) אז יהיה כבר בן 18 ויוכל לעבור על פי חוק, אך יגיע ויצטרף לקבוצה רק שנה לאחר מכן (2019). ריאל, שתשלם על "ניימאר הבא" 45 מיליון יורו, גברה במרדף אחריו על ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן ומספר קבוצות נוספות בצמרת הכדורגל האירופי.

לפני מספר שבועות, כאשר נפוצו דיווחים על סיכום של אלופת ספרד הטרייה עם ויניסיוס, הם הוכחשו. רק בשבוע שעבר הוא חתם על הארכת חוזהו בפלמנגו עד 2022, אך כצפוי מדובר היה רק בצעד לקראת העלאת סעיף השחרור שלו לקראת המעבר לספרד. ריאל מדריד לא התכוונה לפספס את הכישרון המבטיח כפי שהפסידה את שירותיהם של ניימאר ב-2011 וגבריאל ז'סוס בקיץ האחרון. ויניסיוס כבר היה סגור בברצלונה, ששלחה את ניימאר לשכנעו להגיע, אך בסופו של דבר הוא בחר להצטרף ליריבה המרה.

ויניסיוס הרשים במארס האחרון, כאשר סיים כמלך השערים ושחקן הטורניר בזכייתה של ברזיל באליפות דרום אמריקה מתחת לגיל 17. לפני כשבועיים הוא רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים של פלמנגו, כאשר שיחק 10 דקות בליגה הברזילאית לעיני 50 אלף צופים במראקנה שהיו נלהבים לראותו. הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הליגה (בגיל 16 ו-302 ימים), כאשר הוא מקדים את השיאנים הקודמים - ניימאר וז'סוס.

שחקן פלמנגו ויניסיוס ג'וניור. GettyImages
סגר בברצלונה, בחר בריאל מדריד. ויניסיוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully