וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בצ'ילה: "סוכנו של אלכסיס סאנצ'ס נמצא במינכן"

במדינה ממנה מגיע שחקן ארסנל מדווחים כי הסוכן נסע כדי לדון עם באיירן על העברתו ותנאיו. הוא צפוי להשתכר כ-13 מיליון יורו לעונה והבווארים ישלמו עליו כ-65 מיליון יורו. דיווח: סם אלרדייס התפטר מאימון קריסטל פאלאס

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
בדרך לבאיירן מינכן? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

אלכסיס סאנצ'ס נמצא בדרך לבאיירן מינכן? בתקשורת הצ'יליאנית מפרסמים היום (שלישי) כי כוכב ארסנל צפוי להיפרד מקבוצתו אחרי גמר הגביע מול צ'לסי וככל הנראה יעשה דרכו לדרום גרמניה. על פי הדיווח באמול, העובדה שארסנל לא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות גרמה לסאנצ'ס לרצות לעזוב ולפי כל ההערכות, לבאיירן מינכן יש את האפשרות להציע לו את כל מה שהוא רוצה: מאבק על כל התארים, כולל על ליגת האלופות.

סוכנו של סאנצ'ס פרננדו פליסביץ' נמצא כעת במינכן, אבל טען שזה רק כדי לבלות עם ארתורו וידאל, שחגג אתמול את יום הולדתו ה-30. עם זאת, בדיווח נכתב שהוא מנצל את הזמן גם כדי לדון עם באיירן ולקרב את העמדות בין שני הצדדים. על פי הדיווח, אלכסיס יקבל מבאיירן מינכן קרוב ל-13 מיליון יורו לעונה (קרוב ל-60% יותר ממה שארסנל משלמת לו עכשיו) והבווארים גם יהיו מוכנים לשבור את שיא ההעברות שלהם ולשלם על הצ'יליאני 65 מיליון יורו.

אלכסיס סאנצ'ס, שהגיע לארסנל מברצלונה לפני שלוש עונות, גילה העונה יכולת מצוינת וסיים את 2016/17 עם 24 שערים ו-10 בישולים בליגה. למרות זאת, התותחנים חוו עונה מאכזבת מאוד וסיימו במקום החמישי בלבד שלא מוביל למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

* באנגליה מדווחים כי סם אלרדייס ביקש מיו"ר קריסטל פאלאס לעזוב את המועדון. ביג סם, שעזב בבושת פנים את נבחרת אנגליה אחרי משחק אחד בלבד בתפקיד, עזר לאיגלס להישאר בפרמיירליג עם תשעה ניצחונות ב-24 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully