וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו ביילסה הוצג רשמית כמאמן ליל: "אני מרגיש אחריות עצומה"

הארגנטינאי, שהגעתו לקבוצה הצרפתית אושרה כבר בפברואר, חתם לשנתיים ודיבר על המטרות לעתיד: "רק הזמן יגיד מה אנחנו מסוגלים לבנות כאן, יש לי הרבה תקווה, והציפיות לא קטנות"

מרסלו ביילסה מוצג כמאמן ליל. AP
חזר לצרפת. מרסלו ביילסה/AP

עידן מרסלו ביילסה בליל נפתח היום (שלישי) באופן רשמי עם הצגתו של הארגנטינאי כמאמן הקבוצה. כבר בחודש פברואר האחרון הכריזה ליל כי ביילסה, שלא אימן מאז שעזב את לאציו בקיץ, יומיים בלבד לאחר שקיבל על עצמו את התפקיד, יצטרף לפרויקט של הבעלים הלוקסמבורגי ג'רארד לופז - וכעת הוא חתם לשנתיים והצטרף לצוות הכולל גם את המנהל המקצועי לואיס קמפוס.

"אני שמח להיות כאן", אמר במסיבת העיתונאים, "אני מרגיש אחריות עצומה באשר למשימה שלי. אני פה כדי לקדם את האפשרות לעבוד נכון, לשמח את הקהל ולנצל את הפוטנציאל של המשחק מבלי לשכוח את חשיבות התוצאה. כדורגל בנוי מהרבה תשוקה, וזה מה שמצאתי בהנהלת הקבוצה, זה תואם לגישה שלי כלפי כדורגל".

על המטרות שלו בקבוצה: "רק הזמן יגיד מה אנחנו מסוגלים לבנות כאן. אני תמיד חושב על הצעד הבא. יש לי הרבה תקווה, והציפיות לא קטנות".

הבעלים לופז החמיא לאקס נבחרות ארגנטינה וצ'ילה: "אנחנו מאוד מרוצים לקבל את מרסלו ביילסה, שיהיה חלק משמעותי מהפרויקט. התחלנו בשיחות עם מרסלו, לואיס קמפוס בנה לו רשימת שחקניו שתואמת את צרכיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully