וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד תזכה לאבטחה צמודה, השחקנים עמדו דקת דומייה באימון

בעקבות פיגוע הטרור במנצ'סטר, המשטרה השבדית תגביר את האבטחה סביב השדים האדומים בגמר הליגה האירופית מול אייאקס (רביעי, 21:45, ספורט1). אופ"א: "נעשו מספר צעדים ביטחוניים נוספים". אשתו ובנותיו של גווארדיולה צפו בהופעה אך יצאו ללא פגע

שחקני מנצ'סטר יונייטד עומדים דקת דומייה באימון

ברחבי העולם ממשיכים לעסוק הבוקר (שלישי) בפיגוע הטרור שהרעיד את העיר מנצ'סטר. במהלך הופעתה של הזמרת אריאנה גרנדה, מחבל מתאבד ככל הנראה פוצץ את עצמו והרג 22 ופצע עוד עשרות. בממלכה מדווחים כי עשרות הורים עדיין מחפשים אחר ילדיהם, שטרם יצרו עימם קשר. אשתו של מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, ושתי בנותיו, צפו בהופעה ונכחו באולם בזמן הפיגוע, אך יצאו ללא פגע.

אחת מקבוצות הכדורגל של העיר, מנצ'סטר יונייטד, תפגוש מחר (21:45, ספורט1) את אייאקס בשטוקהולם במסגרת גמר הליגה האירופית, ונראה כי המשחק ייערך כסדרו. אלא שבעקבות הפיגוע, המשטרה השבדית הודיעה כי תתגבר את האבטחה סביב השחקנים מחשש לפיגוע נוסף. "נעשה הכול כדי לשמור על השקט", מסר דובר המשטרה. בכל מקרה, באימון המסכם עמדו השחקנים דקת דומייה לזכר ההרוגים בפיגוע.

מאופ"א נמסר ש"כרגע אין מידע מודיעיני ספציפי שרומז כי גמר הליגה האירופית בשטוקהולם עלול להיות מטרה למתקפת טרור. כבר חודשים ארוכים אופ"א פועלת בצורה נמרצת עם שירותי הביטחון בשבדיה, כשגם איומי טרור נלקחו בחשבון כבר מתחילת הפרויקט. כמו כן נעשו מספר צעדים ביטחוניים נוספים בעקבות ההתקפות בשטוקהולם באפריל שעבר. בעקבות סידורי האבטחה אופ"א מבקשת מהקהל להגיע לאצטדיון מוקדם ככל האפשר, כשבדיקות קפדניות ייעשו בכניסות ועלולות ליצור עיכובים בכניסה לאצטדיון".

בעולם הספורט התקשו להישאר אדישים לפיגוע הנורא. "אני שולח את תנחומיי לנפגעי פיגוע הטרור במנצ'סטר ולמשפחותיהם", אמר כוכב גולדן סטייט, דריימונד גרין, במסיבת העיתונאים שלאחר הניצחון על סן אנטוניו. "אני לא יכול להגיד שאני יודע איך זה מרגיש, אבל אני בהחלט יודע איך זה מרגיש לאבד אנשים הקרובים אליך".

"מזועזעת ממה שקרה במנצ'סטר", אמרה כוכבת נבחרת ארצות הברית בכדורגל, קרלי לויד, שבעבר שיחקה במנצ'סטר סיטי. "המחשבות שלי עם הנפגעים ומשפחותיהם, אני עדיין בהלם". "מתפלל עבור אלו שנפגעו", הוסיף שוער העבר, מארק בוסניץ', ששיחק במנצ'סטר יונייטד בתחילת המילניום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully