וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "זינדין זידאן היה השחקן הטוב בעולם, וכעת הוא המאמן הטוב בעולם"

אנשי ריאל מדריד המשיכו את חגיגות האליפות בבניין העירייה וביקרו את ראשת העיר, מנואלה כרמנה. בלם הקבוצה, פפה, שחוזהו מסתיים בסוף יוני: "לא סיכמתי במקום אחר, אמתין לריאל עד ליום האחרון"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יוסי אלטר

פחות מיממה לאחר הזכייה באליפות ספרד, הגיעו היום (שני) שחקני ריאל מדריד יחד עם מנהליה ורבים מאוהדיה לבניין העירייה, כדי להיפגש עם ראשת העיר מנואלה כרמנה.

כרמנה פתחה בנאום ואמרה: "אני מברכת את הקבוצה. הייתם נפלאים במשך כל העונה, ויש לעיר מדריד מזל גדול שיש לה קבוצות מעולות. לא היה לי ספק שתזכו באליפות. הבאתם כבוד לעיר מדריד, ובזכותכם אנשים מדברים על מדריד בכל רחבי העולם. תודה לכם". ראשת העיר קיבלה מנשיא הקבוצה, פלורנטינו פרס, חולצה חתומה של הקבוצה, ולאחר מכן היא הצטלמה גם עם הקפטן סרחיו ראמוס.

הבא לנאום היה הנשיא פלורנטינו פרס שהודה לראשת העיר, והוסיף: "אנחנו גאים בתואר הזה. השגנו אותו יחד, כקבוצה. האתגר הוא להמשיך ולהשתפר כל הזמן, ואנחנו מצליחים לעשות זאת". פרס גם החמיא למאמנו, זינדין זידאן: "הוא סמל גדול בהיסטוריה של ריאל מדריד. אני מודה לך עבור כל מה שנתת ואתה ממשיך לתת למועדון. אתה היית השחקן הכי טוב בעולם וכעת אתה המאמן הכי טוב בעולם, ויחד עם הצוות המקצועי הנפלא עשיתם היסטוריה".

רונאלדו והגביע/רויטרס

בלם הקבוצה, פפה, צפוי לסיים את דרכו בקבוצה כשחוזהו יסתיים ב-30 ביוני. עם זאת, כשנשאל על עתידו, הוא אמר: "יש לנו את גמר ליגת האלופות מול יובנטוס, אז לדבר על העתיד זה קצת חסר כבוד לפי דעתי. לא סיכמתי באף מועדון אחר, אני הולך לחכות לריאל עד ליום האחרון לחוזה. לא משנה מה יקרה, חלק ממני תמיד יישאר במדריד. התחברתי לאנשים כאן, וכל פעם שאני נלחם על המגרש זה עבורם". פפה בן ה-34, בלם נבחרת פורטוגל, הגיע למדריד מפורטו בשנת 2007 בתמורה ל-30 מיליון יורו, אך מסתמן כי יעזוב הקיץ. התקשורת הספרדית קושרת אותו למעברים לליגה הסינית, אינטר ופריס סן ז'רמן.

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות. רויטרס
פפה חוגג אליפות. יישאר במדריד?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully