וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארתורו וידאל על אלכסיס סאנצ'ס: "הוא מוכרח לעבור לבאיירן מינכן"

קשר באיירן מינכן ונבחרת צ'ילה מקווה לשתף פעולה עם בן ארצו באלופת גרמניה, והוסיף: "הוא צריך לקחת צעד קדימה, ארסנל לא ברמה של הקבוצות הגדולות". סאנצ'ס נרשם בטעות כשחקנה של באיירן בסגל הנבחרת

שחקני נבחרת צ'ילה אלכסיס סאנצ'ס, ארתורו וידאל. AP
ישתפו פעולה במינכן? וידאל וסאנצ'ס/AP

קשרה הצ'יליאני של באיירן מינכן, ארתורו וידאל, ייעץ לבן ארצו ושחקנה של ארסנל, אלכסיס סאנצ'ס, להצטרף אליו ולשחק בעונה הבאה בשורות הבווארים, כך על פי ראיון שהוא קיים הבוקר (שני) עם מגזין ספורט הקטאלני.

"הוא עושה עבודה נהדרת בארסנל. אני חושב שהוא צריך לקחת צעד אחד קדימה, לשחק עם הטובים ביותר בעולם, וכדי שזה יקרה הוא מוכרח לעבור לאחת מהקבוצות הטובות בעולם, כמו באיירן." פתח וידאל, והוסיף: "בכל שיחה שיש לי עם ראשי באיירן, אני אומר שהוא שחקן שחייב להגיע לכאן. יש לו עוד עונה אחת בחוזה וזה יתרון, קל יותר לרכוש אותו כרגע מאשר אם היו לו שלוש שנים נוספות בחוזה". וידאל נשאל האם ארסנל אינה קבוצה איכותית מספיק עבור סאנצ'ס וענה: "אני מקווה שהוא ייקח את ההחלטה הנכונה עבורו ועבור צ'ילה. הוא שחקן נורא חשוב לנבחרת, ומעבר כזה רק יעשה לו טוב. ארסנל לא ברמה של הקבוצות הגדולות באמת, לפחות כרגע".

בעניין אחר, ואולי בעקבות השמועות הקושרות את שחקנה של ארסנל למעבר לאלופת גרמניה, סאנצ'ס הוכרז בסגל של נבחרת צ'ילה לגביע הקונפדרציות ברוסיה כשחקנה של באיירן מינכן, אך כעבור מספר דקות הטעות תוקנה. החלוץ בן ה-28 סיים עונה אישית נהדרת במדי התותחנים, וב-49 הופעות בכל המסגרות כבר 28 שערים ובישל 19 שערים. ארסנל סיימה את העונה במקום החמישי בטבלה ותשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, זאת לאחר עשרים שנים רצופות בהן שיחקה בליגת האלופות. סאנצ'ס עצמו התבטא לא פעם ואמר שהוא רוצה לזכות בתארים, ונראה שאם ארסנל לא תוכל לספק לו את האפשרות, הוא עלול לעזוב את אצטדיון האמירויות ולעבור למקום אחר.

טעות תמימה או רמיזה לעתיד? הציוץ של ההתאחדות הצ'יליאנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully