וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את מכבי חיפה 99:104 בתום שתי הארכות

דרמת ענק בחולון: הירוקים גררו את שחקניו של דן שמיר לשתי הארכות וכמעט הצליחו לגנוב את יתרון הביתיות, אבל טו הולוואיי להט עם 34 נקודות והוביל את קבוצתו ליתרון 0:1 בסדרה

one

שלב רבע גמר הפלייאוף בליגת העל המשיך הערב (שני) עם משחק גדול שנגרר לשתי הארכות, אשר בסופו גברה הפועל חולון על מכבי חיפה בתוצאה 99:104 ועלתה ל-0:1 בסדרה של הטוב מחמישה משחקים. טו הולוואיי הוביל את חולון עם 34 נקודות ו-5 אסיסטים ודרווין אטקינס רשם דאבל דאבל עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים. בצד של חיפה, עמית שמחון הוביל את קבוצתו עם 22 נקודות, ג'ון דיברתולומאו הוסיף 19 ועוז בלייזר רשם דאבל דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים.

טו הולוואיי שחקן הפועל חולון (שמאל) מול עוז בלייזר שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
עוז בלייזר וטו הולוואיי בקרב על הכדור/לירון מולדובן

מהלך המשחק:

המשחק נפתח בקצב טוב ומהיר, אך מעט מפוזר. טו הולוואיי העלה את המארחים ליתרון 9:13, עמית שמחון וגרגורי ורגאס שמרו על הירוקים קרובים, אבל שלשה נוספת של הולוואיי השלימה לו עשר נקודות ברבע ולקבוצתו יתרון 15:20. שלשה של שמחון קבעה את תוצאת הרבע הראשון, 18:20 לזכות הפועל חולון. הרבע השני התחיל עם שש נקודות רצופות של הולוואי שהעלה את חולון ליתרון 21:26. ג'ון דיברתולומאו עלה מהספסל ותפר שלוש שלשות שהעלו את האורחים ליתרון 26:30. לחיפה היו הזדמנויות לברוח, אבל חולון הצליחה להישאר קרובה, ובירידה למחצית הירוקים מובילים 39:43.

הרבע השלישי התחיל עם שלשה של רועי הובר, שהורידה את היתרון של חיפה לנקודה אחת בלבד. שלשה של שלומי הרוש קבעה שוויון 50:50, זאת לאחר שהאורחים כבר הובילו ב-8 נקודות. רועי הובר ושלומי הרוש המשיכו להציג משחק נפלא והרוש קלע עם השלשה השלישית שלו ברבע והעניק את היתרון לחולון, אך ג'ון דיברתולומאו הגיב מיד עם חמש נקודות רצופות והעלה את חיפה ליתרון 55:58. דריון אטקינס התעורר וקלע חמש רצופות משלו והיתרון עבר למארחים - 58:62. שלשה נוספת של דיברתולמאו סיימה את הרבע השלישי ביתרון נקודה לחולון, 61:62. הרבע הרביעי התחיל עם שתי נקודות של אורלנדו מנדס-ולדס שהחזיר את היתרון לצד הירוק. גרגורי ורגאס החליט לקחת את המשחק על עצמו, והעלה את קבוצתו ליתרון מבטיח, עוז בלייזר סיים ריצת 0:8 וחיפה מובילה 66:73. המשחק המשיך להיות צמוד, אבל עמית שמחון השאיר את חיפה ביתרון 78:81. טו הולוואיי יכול היה להשוות, אבל עמית שמחון עצר אותו עם גג גדול. במהלך הבא הכדור הגיע דווקא להולוואיי, שנפצע במהלך הקודם, אך הצליח לקבור שלשה גדולה והעביר את היתרון למארחים - 81:82, פחות מדקה לסיום. בהתקפה הבאה של חיפה ורגאס כמעט ואיבד את הכדור, אך הכדור הגיע בסופו של דבר לעמית שמחון שהגיב עם שלשה גדולה משלו, היתרון חוזר לחיפה וזה 82:84 לאורחים, חצי דקה לסיום המשחק. ג'יימס בל השווה את התוצאה עם שתי זריקות מוצלחות מהעונשין, הכדור האחרון של הרבע הלך לגרגורי ורגאס שלא הצליח להשיג נקודות והרבע הרביעי מסתיים בשוויון 84:84 והמשחק הולך להארכה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל חולון טו הולוואיי. לירון מולדובן
הוביל את חולוניה. טו הולוואי/לירון מולדובן

ההארכה התחילה עם שתי דקות לא מדויקות של שתי הקבוצות, שלא הצליחו לקלוע ולו פעם אחת עד שעוז בלייזר הצליח למצוא את הטבעת ולתת את היתרון לירוקים. קווין פינקני השיג נקודות נוספות וקבוצתו של עופר רחימי הובילה 84:88. טו הלוואיי נשלח לקו לזרוק שלוש זריקות והכניס את שלושתן, מה שקבע שוויון 88:88, 16 שניות לסיום ההארכה. ורגאס שוב יצא להתקפה אחרונה, שלא הסתיימה עם סל ושלחה את המשחק להארכה נוספת, 88:88 בסיום ההארכה הראשונה. ההארכה השנייה יצאה לדרך עם סל שדה ראשון של חולון בהארכה, שקלע דרווין אטקינס כדי להעלות את חולון ליתרון 88:90. שלשה גדולה של הולוואיי העלתה את חולוניה ליתרון שלוש נקודות, 95:98 למארחים דקה וחצי לסיום. בהתקפה הבאה הולוואיי השיג שתי נקודות נוספות והעלה את היתרון לחמש, דקה לסיום. המארחים לא הצליחו לחזור מהפיגור הזה וחולון שמרה על הבית ולאחר שתי הארכות ניצחה במשחק, 99:104 בסיום.

קלעו להפועל חולון: טו הולוואיי 34 נקודות ו-5 אסיסטים, דריון אטקינס 18 ו-10 ריבאונדים, שלומי הרוש 17, ג'ורדן טיילור 13 ו-5 ריבאונדים, ג'יימס בל 9 ו-8 ריבאונדים, רועי הובר 7 ו-5 אסיסטים, טוני יאנגר 6. גוני יזרעאלי (04:18 דקות) ואלכס צ'וברביץ' (05:37) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: עמית שמחון 22 נקודות (8 מ-18 מהשדה), ג'ון דיברתולומאו 19 (5 מ-8 לשלוש), עוז בלייזר 18 ו-10 ריבאונדים, אורלנדו מנדס ולדס 13 (3 מ-12 לשלוש) ו-5 אסיסטים, קווין פינקני 10 ו-6 ריבאונדים, גרגורי ורגאס 10, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ווילי וורקמן 5, ראשון פרימן 2. ניר שריד (00:10 שניות) שותף, אך לא קלע.

ג'ורדן טיילור שחקן הפועל חולון (שני משמאל) עם טו הולוואיי. לירון מולדובן
שחקני חולון חוגגים בסיום/לירון מולדובן
גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
גרגורי ורגאס/לירון מולדובן
אוהדי הפועל חולון. לירון מולדובן
אוהדי חולון חוגגים/לירון מולדובן
טו הולוואיי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
כוכב המשחק נהנה בסיום/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully