וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה לאפי בירנבוים על סיום דרכו במועדון

22.5.2017 / 9:16

המנהל המקצועי משלם את מחיר הכישלון, לאחר שקיבל הודעה מראשי המועדון כי הוחלט שלא ימשיך לעוד עונה. בשלב זה לא ימונה לו מחליף. מנכ"ל תנובה לשעבר, אריק שור, יעמוד בראש צוות הפקת לקחים

one

עוד ניסיון למינוי מנהל מקצועי בכדורסל הישראלי הוכתר הבוקר (שני) באופן סופי ורשמי ככישלון. אפי בירנבוים, שהגיע להפועל תל אביב בקיץ שעבר בקול תרועה רמה, קיבל הודעה על סיום תפקידו בתום עונה אחת בלבד. בשלב זה האדומים לא מתכוונים למנות לו מחליף, והם ייצאו לדרך בעונה הבאה בלי אדם שיאייש את התפקיד.

"אנו מודים לאפי על תקופתו במועדון, הוא איש מיוחד ואישיות כדורסל בעלת מעלות רבות, ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה בהמשך, אמר היו"ר רמי כהן בתום הפגישה עם בירנבוים.

לפני שבוע פרסמנו: אפי בירנבוים עלול לעזוב, פרנקו עשוי לאמן

אפי בירנבוים מנהל מקצועי הפועל תל אביב. נועם מושקוביץ
עונה מאכזבת. בירנבוים/נועם מושקוביץ

הפועל, לראשונה מאז חזרה לליגת העל ב-2012, לא הצליחה אפילו להעפיל לפלייאוף. היא החליפה שלושה מאמנים, כשבמהלך העונה עברו בשורותיה לא פחות משמונה זרים. בשבועות האחרונים, לראשונה מאז הוקם מיזם האוהדים הפועל אוסישקין, התגלו גם עימותים עם חלק מהקהל בדרייב אין. עם סיום העונה, כפי שפורסם כאן, מעמדו של מי שעמד בראש המערכת המקצועית התערער, והפרידה ממנו הייתה עניין של זמן.

בירנבוים, שיהיה בן 63 בחודש הבא, לא ממש הצליח להטביע חותם במועדון האדום, גם מסיבות אובייקטיביות. במהלך העונה הוא נאלץ לצאת לארצות הברית בשל נסיבות משפחתיות, ואחר כך התאבל על מות אמו.

מנכ"ל תנובה לשעבר, אריק שור, שנבחר לאחרונה לוועד המנהל של עמותת הפועל תל אביב, יעמוד בראש צוות הפקת הלקחים מהעונה האחרונה. על פי הודעת המועדון, הוא יבחן את התנהלות המועדון ותהליכי קבלת ההחלטות בקבוצה.

המשימה הראשונה של האדומים לקראת הבנייה מחדש בדרך לעונה הבאה תהיה למנות מאמן. דני פרנקו, שרון דרוקר ואריק אלפסי נחשבים למועמדים המובילים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully