וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים מתנדנד, אלפסי ודרוקר מועמדים: תוכנית השיקום של הפועל תל אביב

16.5.2017 / 13:11

אחרי שנותרו מחוץ לפלייאוף לראשונה מאז עלו לליגה, האדומים מתכננים שידוד מערכות בעונה הבאה. המנהל המקצועי עלול לעזוב, גם דני פרנקו עדיין מועמד לאמן, והאם רפי מנקו יצורף? תמונת מצב

one

הפועל תל אביב מחשבת מסלול מחדש. האדומים סיימו אתמול (שני) את עונת 2016/17 עם מפח נפש: לראשונה מאז עלתה לליגת העל, הקבוצה לא העפילה לפלייאוף. בדיוק כמו יריבתה העירונית המושבעת שנמצאת בעיצומו של משבר שלא היה כדוגמתו, גם האדומים סבלו מעונת מלאת תהפוכות. שרון אברהמי החל אותה על הקווים, ובהמשך הוחלף על ידי רמי הדר, שהוחלף על ידי רועי חגאי. למרות השינויים התכופים בעמדת המאמן, האדומים סיימו את העונה במקום העשירי. וכעת, כך נדמה, הם חושבים על שינויים נרחבים יותר, שישפיעו גם על בכירים במועדון. על פי הערכות, הקבוצה תוותר על מנהל מקצועי בעונה הבאה. המשמעות היא שמעמדו של אפי בירנבוים לא יציב, למרות שהפועל מתכננת לדון באפשרות שיישאר.

אפי בירנבוים מנהל מקצועי הפועל תל אביב. נועם מושקוביץ
יעזוב? בירנבוים/נועם מושקוביץ

בגזרת המאמן, בהפועל תל אביב עדיין מפנטזים על מי שניסו להנחית לא אחת במהלך העונה הנוכחית, דני פרנקו. מאמן הפועל ירושלים לשעבר נחשב לאחד המאמנים הבכירים בשוק, אבל מצד שני, נותרו גם מעט משקעים ממשאים ומתנים קודמים שנוהלו עימו, ולכן לא בטוח שאפשר יהיה לסגור גם הפעם. ההנהלה בראשות רמי כהן וידידיה רפפורט תשב ותחליט על שני מועמדים שאיתם ישבו, פרנקו ומועמד נוסף. האופציות הנוספות הן שרון דרוקר ואריק אלפסי, כשבתוך הקבוצה יש אנשים שרוצים לתת לאלפסי הזדמנות ומאמינים בו.

רביב לימונד, תומר גינת ואדריאן בנקס מחזיקים בחוזים מובטחים. השניים הראשונים יישארו, כשבהפועל מקווים שלימונד ישוב בריא מהפגרה. לגבי בנקס, יצטרכו לשבת ולקבל החלטה, גם לגבי מידת המעורבות של חמיו, דיוויד קולברן. להפועל יש אופציה לגבי מתן נאור. יישבו איתו ויחליטו כיצד לפעול לגביו, כשייתכן שיוצע לו תפקיד מקצועי במערכת ויפרישו אותו. אור לאומי אמור לחזור מהשאלה.

לגבי תמיר בלאט, יש אופציה לשני הצדדים, וההערכות הן שבלאט יבחר לעזוב. בין הקבוצות שנחשבות אפשריות לקלוט אותו - הפועל אילת, עירוני נס ציונה ובני הרצליה. גם דניאל איידן שב מהשאלה בקרית גת, אבל הוא אחרי פציעה ולא ידוע אם יישאר. שני שחקנים שמוזכרים כמועמדים להצטרף הם רפי מנקו וג'ייק כהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
הפועל תל אביב בונה עליו. אלפסי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully