וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני פנר חגגו עם השף הטורקי, האוהדים צבעו את רחובות איסטנבול

פנרבחצ'ה חגגה זכייה היסטורית ביורוליג, דאטומה איבד את השיער, אודו שנבחר ל-MVP חגג עם אוברדוביץ' בחדר ההלבשה ואפילו עזיז ילדרים היה נרגש. וגם: הסרטונים מהחגיגות המטורפות ברחובות העיר

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים זכיה ביורוליג. רויטרס
יש אליפות. שחקני פנרבחצ'ה מניפים את הגביע/רויטרס

פנרבחצ'ה עשתה את זה: הקבוצה הטורקית חגגה באיסטנבול תואר יורוליג היסטורי אחרי ניצחון גדול במשחק הגמר 64:80 על אולימפיאקוס. ז'ליקו אוברדוביץ', קבלן התארים הסרבי השיג תואר תשיעי בקריירה ואחרי שזלל תארים כמאמן פנאתינייקוס, חגג שוב מול הקהל הטורקי הפנאטי על חשבון אולימפיאקוס היריבה הוותיקה שלו שמסיימת עונה מצוינת מבחינתה עם אכזבה, אך הישג שלא רבים האמינו שתצליח להשיג. אקפה אודו נבחר ל-MVP של היורוליג אחרי עוד תצוגת תכלית בשני צידי המגרש. בחדר ההלבשה שחקני פנרבחצ'ה חגגו כשגולת הכותרת הייתה גזירת הקוקו של ג'יג'י דאטומה על ידי פרו אנטיץ'.

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים. רויטרס
פנרבחצ'ה חוגגת את הזכייה/רויטרס

ז'ליקו אוברדוביץ' חגג בסיום: "אני מאושר מאוד, קודם כל בשביל השחקנים שלי. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו שתמכו בנו לאורך כל העונה. אחרי שהובסנו מול באסקוניה ויטוריה, עשינו שינויים. שינינו את הגישה קודם כל. אולימפיאקוס קבוצה נהדרת, הייתה לה עונה נהדרת. הם מראים עונה אחרי עונה שהיא קבוצה טובה מאוד וגם היום הקשו עלינו מאוד. אודו היה טוב, למדנו כל מה שייתן לנו יתרון, אבל הקבוצה היא הכי חשובה. שיחקנו חזק בהגנה וביחד בהתקפה. האיכות של השחקנים שלי גם מכריעה משחקים".

בוגדן בוגדנוביץ' כוכב פנרבחצ'ה שישחק ככל הנראה בסקרמנטו בעונה הבאה אמר: "היו אנשים שלא האמינו שאנחנו נגיע לפיינל פור, אבל בסופה של עונה מאתגרת מאוד זכינו בתואר הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני פנרבחצ'ה. רויטרס
שחקני פנר עם ההנפה/רויטרס

אקפה אודו, ה-MVP של הפיינל פור אמר: "אני מאוד שמח להיות פה ולהביא אליפות ראשונה למדינה הזו. לפני שלוש שנים אפילו לא שיחקתי ועכשיו אני אלוף היורוליג וה-MVP של הפיינל פור וזה מדהים".

"אני 19 שנים פה, וזה אחד הרגעים המרגשים ביותר", אמר הבעלים עזיז ילדרים. "זו הייתה המטרה של המועדון, ועכשיו נישאר בצמרת הכדורסל האירופי. נכון, אני מדבר הרבה, אבל הפעם יש לכך תוצאות".

בובי דיקסון הגארד האמריקאי שהתאזרח בטורקיה אמר: "זו עונה מדהימה, זכינו בתואר בפעם הראשונה ואנחנו מאוד נרגשים מכך. זכינו באליפות טורקיה, אבל היורוליג זו רמה אחרת. אני מאוד שמח להיות חלק מהקבוצה הזו".

ג'יג'י דאטומה: "זה היה מסע מאתגר מאוד, היורוליג היא ליגה קשה מאוד. זו הייתה עונה שאני אזכור ועוד הרבה אנשים יזכרו אותה. הרגשנו מאוד בנוח בגמר הזה, עשינו עבודה נהדרת וההופעה שלנו במשחק הגמר הייתה נהדרת".

ואסיליס ספאנוליס, כוכבה של אולימפיאקוס שחווה אולי את הפיינל פור האחרון שלו, אמר: "כשאתה מקבל יריבה שנמצאת בכושר טוב ויש מאחוריה 13,000 אוהדים זה לא קל. תתארו לכם איך זה לשחק באולם שלנו. עדיין, אני גאה בקבוצה שלי, אנחנו ננסה להישאר בטופ של היורוליג. יש לנו את התקציב הכי קטן מבין הקבוצות שבטופ, אבל עדיין זכינו בשני תארים בשנים האחרונות ועשינו דברים מדהימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully