וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בקרואטיה: רייקה עשתה היסטוריה וזכתה באליפות

הרצף של דינמו זאגרב, שעמד על 11 אליפויות ברציפות, נקטע. פרטיזן בלגרד זכתה באליפות סרביה בפעם ה-27 בתולדותיה, דאצ'יה ושריף ילכו לקרב ראש בראש על התואר במולדובה ובשיקטאש מתקרבת לאליפות

שחקני רייקה חוגגים אליפות. רייקה, אתר רשמי
אליפות היסטורית לרייקה/אתר רשמי, רייקה

היסטוריה בקרואטיה: לאחר שלוש שנים בהן הסתפקה בסגנות, זכתה הערב (ראשון) רייקה באליפות קרואטיה לראשונה בתולדותיה לאחר ניצחון 0:4 על ציבאליה, ובכך קטעה רצף של 11 שנים רצופות בהן זכתה דינמו זאגרב באליפות. מאז השנה בה הוקמה הליגה הקרואטית לאחר התפרקות יוגוסלביה (1992), רק קבוצה אחת שהיא לא דינמו זאגרב או היידוק ספליט זכתה באליפות, וזו הייתה NK זאגרב בעונת 2000/01. רייקה זוכה להיות האלופה הרביעית ב-26 שנות היסטוריה של הליגה הקרואטית, ובעונה הבאה היא תשחק בשלב המוקדמות של ליגת האלופות. האלופה הטריה מחזיקה בנתון מדהים: לא הפסידה ב-49 משחקי בית בליגה הקרואטית מאז ספטמבר 2014.

* סרביה: פרטיזן בלגרד זכתה באליפות סרביה בפעם השנייה ברציפות וה-27 בהיסטוריה שלה. הסיפור הגדול בפרטיזן העונה הוא צמד חלוציה, אורוס דג'ורג'ביץ' ולאונרדו, שכבשו יחד 48 שערים.

* מולדובה: דאצ'יה קישינב ושריף טירספול סיימו את העונה במקומות הראשון והשני בהתאמה עם אותו מספר נקודות - 69, בדיוק כפי שקרה בעונה שעברה, רק שאז מספר הנקודות היה 65. ב-30 במאי ייפגשו הקבוצות לקרב ראש בראש על התואר. בעונה שעברה שריף יצאה עם ידה על העליונה כשניצחה 0:1.

* טורקיה: איסטנבול בשאקשהיר, אחת מהפתעות העונה בטורקיה, לא הצליחה לנצח את טרבזונספור (0:0) וכעת היא רחוקה 4 נקודות מבשיקטאש, האלופה, שנמצאת במקום הראשון, ומתקרבת לאליפות נוספת.

  • עוד באותו נושא:
  • רייקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully