וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ' הודיע: קוואי לאונרד "ככל הנראה לא ישחק" במשחק 4

הסוויפ של גולדן סטייט על סן אנטוניו נראה קרוב מתמיד: כוכב הספרס, שנפצע במשחק הראשון, לא צפוי ליטול חלק בהתמודדות הקרובה. לברון על הפציעה של אייזאה: "מצער מאוד, היתה לו עונה מדהימה"

שחקן סן אנטוניו קוואי לאונרד. רויטרס
מבאס. לאונרד/רויטרס

אייזאה תומאס כבר לא ישוב לשחק בפלייאוף הזה, מה שאומר שסיכוייה של בוסטון לחזור מהקבר מול קליבלנד נראים קלושים. הערב (ראשון) הודיע גרג פופוביץ' שקוואי לאונרד, שנפצע במשחק הראשון מול גולדן סטייט, ככל הנראה ייעדר גם מהמשחק הרביעי בגמר המערב (בלילה שבין שני ושלישי), מה שמקרב את הסוויפ של הווריירס על הספרס.

"הוא כנראה בחוץ", אמר פופ על הכוכב הגדול שלו, שנפצע בקרסול לאחר שנחת על רגלו של זאזה פאצ'וליה ברבע השלישי של משחק 1, בו איבדו הספרס יתרון גדול, ואיתו גם את הסיכוי לקחת את הסדרה. גם דייויד לי נמצא בספק גדול למשחק מספר 4.

בבוסטון מנסים לעכל את החדשות בנוגע לסיום העונה של הכוכב שלהם, שאמור להיפגש בימים הקרובים עם מספר מומחים במטרה לקבוע האם ייאלץ לעבור ניתוח או לא. "הופתעתי שהוא בכלל שיחק את משחק 7 מול וושינגטון", הודה המאמן בראד סטיבנס. "הוא רוצה לשחק בכל מצב אפשרי". אל הורפורד הוסיף: "הוא נתן לנו כל מה שהיה לו, אני גאה בו מאוד".

גם לברון ג'יימס התאכזב לשמוע על החדשות: "זה מצער מאוד. כל הכבוד לו, הוא נתן עונה מדהימה, מה שהוא עשה בהתחשב בכל מה שעבר בפלייאוף, עם הטרגדיה של אחותו, זה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully