וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגרט והאנובר עלו לבונדסליגה אחרי עונה בליגת המשנה

השוואבים הביסו 1:4 את וורצבורגר קיקרס וסיימו במקום הראשון בבונדסליגה השנייה, בדרך חזרה לליגה הראשונה. האנובר סיימה ב-1:1 שהספיק לה. בראונשוויג תשחק במבחנים מול וולפסבורג

שחקני שטוטגרט עם אוהדי הקבוצה. רויטרס
עלייה חזרה לליגה הבכירה אחרי עונה אחת. שחקני שטוטגרט עם האוהדים/רויטרס

המחזור ה-34 והאחרון בבונדסליגה השנייה נערך היום (ראשון) ואיתו נסגרו שתי העולות לליגה הבכירה בגרמניה. שטוטגרט והאנובר חזרו לבונדסליגה אחרי עונה אחת בלבד. איינטרכט בראונשוויג סיימה במקום השלישי ותשחק בפלייאוף העלייה/הישרדות מול וולפסבורג.

שטוטגרט - וורצבורגר קיקרס 1:4

השוואבים השלימו עונה נהדרת וזכו באליפות הליגה השנייה עם 69 נקודות. מתיאס צימרמן כבש את הראשון בדקה ה-32, סימונה טרודה כבש את השני בדקה ה-59. האורחת עוד צימקה בדקה ה-78, אבל שער נוסף של טרודה (ה-25 שלו העונה בליגה) סידר לשטוטגרט ניצחון לעיני 60 אלף צופים ועליית ליגה אחרי עונה אחת. דניאל גינצ'ק השלים את החגיגה בדקה ה-89.

סנדהאוזן - האנובר 1:1

הקבוצה של אנדרה ברייטנרייטר השיגה את מה שהייתה צריכה וחוזרת גם היא לבונדסליגה אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה. תומאס פלדל העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-57, פלוריאן הובנר איזן כעבור שלוש דקות בלבד וסידר להאנובר נקודה יקרה שהבטיחה לה כרטיס לליגה הבכירה אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה.

כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט. רויטרס
גנטנר עם צלחת האליפות/רויטרס
אוליבר פוחר קומיקאי גרמני (שמאל) עם אוהדי האנובר חוגגים עלייה. GettyImages
הקומיקאי הגרמני אוליבר פוחר עם אוהדי האנובר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully