וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינה סביטולינה זכתה בטורניר רומא

האוקראינית חזרה מפיגור ל-6:4, 5:7, 1:6 מול סימונה האלפ (4 בעולם) והשלימה זכייה בתואר השמיני שלה והרביעי ב-2017. "היה משחק נהדר, הרגשתי טוב מאוד לאורך כל השבוע", אמר הזוכה

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית אחרי שזכתה בטורניר רומא. רויטרס
תואר רביעי ב-2017. סביטולינה/רויטרס

אלינה סביטולינה רשמה היום (ראשון) הישג גדול. האוקראינית, המדורגת 11 בעולם, זכתה בטורניר החימר ברומא עם 6:4, 5:7, 1:6 מול סימונה האלפ (4 בעולם) בתום משחק שארך שעתיים ועוד שבע דקות. זהו התואר השמיני בקריירה של סביטולינה והרביעי מאז תחילת השנה, אחרי שזכתה גם בטורניר טייוואן, בטורניר דובאי ובטורניר החימר באיסטנבול לאחרונה.

סביטולינה חבטה 25 ווינרים ו-37 שגיאות לא מחויבות ושברה שבע פעמים את משחקוני ההגשות של האלפ מתוך 11 נקודות שבירה. האלפ חבטה 30 ווינרים ו-47 שגיאות לא מחויבות. "היה משחק נהדר", אמרה סביטולינה בסיום, "במשך כל השבוע שיחקתי מצוין. אני רוצה לברך את סימונה על שבועיים מצוינים וחושבת שהיא יכולה לזכות ברולאן גארוס. היום הרגשתי טוב על המגרש ונהניתי. אני רוצה להודות לכל הספונסרים שהפכו את הטורניר הזה לכל כך מדהים וחשוב. הקהל גם היה נהדר וזה כיף מאוד לשחק בפניכם. נהניתי מזה מאוד. אני רוצה להודות גם לצוות שלי, תמיד קשה ואני שמח מאוד שאתם עדיין איתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully