וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אמנותית: שתי מדליות ארד ללינוי אשרם באליפות אירופה

21.5.2017 / 15:00

היסטוריה בבודפשט: הישג מצוין למתעמלת הישראלית בת ה-18, שסיימה במקום השלישי בתרגילי החישוק והאלות והפכה לראשונה אי פעם שזוכה בשתי מדליות באליפות. כמו כן הנבחרת עד גיל 15 זכתה במדליית ארד. יו"ר האיגוד: "יש לנו עתיד מבטיח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היורשת של ריבקין. אשרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג מצוין לספורט הישראלי: המתעמלת האמנותית לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) לפני הצהריים בשתי מדליות ארד באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית הנערכת בבודפשט. אשרם בת ה-18 מהפועל ראשון לציון גרפה את הארד הראשונה בתרגיל החישוק עם ציון של 17.975, וזכתה במדליה הראשונה שלה באליפות אירופה. לאחר מכן הוסיפה עוד מדליה לרזומה ביום הנפלא שלה, כשסיימה שלישית בתרגיל האלות עם ציון של 17.750 נקודות.

אשרם העפילה לארבעה גמרים: בתרגיל הכדור היא סיימה במקום החמישי עם 16.250 נקודות. היא חתמה את הופעתה המצוינת עם תרגיל הסרט שבו קיבלה ציון של 16.050 נקודות.

זו הפעם השנייה בלבד בה ישראלית עולה על הפודיום באליפות אירופה. קדמה לאשרם נטע ריבקין שכזכור פרשה אחרי אולימפיאדת ריו אך ללא ספק הותירה יורשת ראויה. אשרם היא הראשונה שזוכה בשתי מדליות באליפות אירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נאה. הבנות על הפודיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג מרשים גם להתעמלות האמנותית באליפות אירופה הנערכת בבודפשט שבהונגריה. נבחרת ישראל ג'וניורס בגילאים של עד 15 זכתה במדליית הארד עם ניקוד של 16.600. נבחרת ההתעמלות הצעירה של ישראל סיימה שלישית אחרי נבחרת איטליה שסיימה שנייה וזכתה בכסף.את מדליית הזהב גרפה כמעט כרגיל נבחרת רוסיה. הבנות שמרכיבות את הנבחרת הצעירה הן יוליאנה טילגין, יאנה קרמרנקו, ליזי אלעד, מישל סגל, שני קטייב והמחליפה - שי בן רובי, תחת המאמנות נטלי מלכה ולנה קופילנקו.

רזי פלד יו"ר איגוד ההתעמלות אמר בעקבות ההישג: "זה הישג מזהיר. קרדיט עצום לבנות ולמאמנים וגם לצוות המסייע גלינה ברסקי, איילת זוסמן ואדי קרבצוב. יש לנו עתיד מבטיח ומרגש".

* אתמול טורי פילנובסקי סיימה את התחרות במקום ה-13 ולא העפילה לגמרים. כמו כן אתמול המתעמל הישראלי הצעיר ארטיום דולגופיאט רשם את ההישג הכי גדול שלו בקריירה עד כה, כאשר זכה במדליית כסף בתרגיל הקרקע בתחרות הגרנד פרי באוסייק, קרואטיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully