וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: נאור פסר יחתום, קוויאר מחזיק בשתי הצעות נוספות

21.5.2017 / 7:49

אחרי עירוני קרית שמונה, הבלם הספרדי קיבל הצעות מבני יהודה ובית"ר ירושלים ונפרד במכתב: "אחת העונות הטובות בקריירה, אמשיך לשחק כדורגל". מגמאדוב חזר מצרפת, אך לא בטוח שיצליח להחתים את אחד מהבלמים בהם צפה. המגן מתקרב, גולדנברג יעזוב

רובן מיקאל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול נאור פסר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ימשיך במלאבס. פסר/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה קיוו להבטיח כבר אתמול (שבת) את הכרטיס לאירופה, אבל כעת ייאלצו להמתין לגמר הגביע ובינתיים, עד הגמר, במועדון יעסקו בעיקר ברכש לעונה הבאה. לצד ניסיון להביא את אופיר קריאף או דידייה ברוסו מעירוני קרית שמונה (אחד מהשניים יגיע אם ישוחרר), במועדון ינסו לסגור קודם את נושא הבלמים. כזכור, ביום חמישי התברר כי הסקאוט מורד מגמאדוב המריא לצרפת כדי לצפות בשני בלמי ברסט, שפתחו בניצחונה הביתי. מדובר בבלם הצרפתי זקאריה דיאלו ובבלם הברזילאי לוסיאנו קסטן. הראשון לא יגיע בשל עלות העסקה, השני מחזיק במספר הצעות מהליגה השנייה בארצו ובמועדון טוענים ש"יהיה קשה מאוד להביא אותו לישראל". כך או כך, הצעה תוגש לשחקן. וילפרד מוקה הקונגולזי מסטיאווה בוקרשט מועמד אף הוא במקרה שזה לא יגיע.

נאור פסר צפוי לחתום השבוע על חוזה לעונה בקבוצה. המגן סיכם את רוב הפרטים אך העניין יוכרע סופית בפגישה בין הצדדים. "זאת הייתה עונה מצוינת, מדהימה. נלחשנו לקראת הפלייאוף, חזרנו לעצמנו לקראת הסוף. הרבה זמן מכבי פתח תקוה לא הציגה כדורגל כזה. השבוע אנחנו אוהדים של מכבי תל אביב", אמר פסר. "אנחנו צריכים להיות באירופה. מגיע לנו להיות שם". בניגוד אליו, חגי גולדנברג לא ימשיך. המגן מחוזר במספר קבוצות ויקבל החלטה בקרוב מה יהיה היעד הבא שלו, לראשונה אחרי תשע שנים בקבוצה הבוגרת.

עוד בנושא

קובי רפואה: "אם נהיה באירופה, זו תהיה עונה ענקית"
מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה סגרו עונה עם 0:0 משעמם

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
אמור להוביל את הקבוצה בעונה הבאה. סולומון/ברני ארדוב

במועדון תולים תקוות גדולות במנור סולומון, שאמור להיות השחקן המרכזי של הקבוצה בעונה הבאה. במועדון מאמינים שסולומון וגידי קאניוק, שיישאר במועדון אם לא יביא הצעה של מיליון יורו, יהיו שחקני הבית שיובילו את הקבוצה. קרלוס קוויאר נפרד אתמול מחבריו ואמר להם כי לא ימשיך במועדון. הוא סיפר להם כי מלבד קריית שמונה, בית"ר ירושלים, ובני יהודה רוצות אותו והוא ימריא הבוקר לספרד ויחליט עם מקורביו היכן יחתום.

בינתיים, קוויאר פרסם אמש מכתב תודה למכבי פתח תקוה ובו כתב: "היום הזה מיוחד עבורי כי שיחקתי בפעם האחרונה במדי מכבי פתח תקוה, מועדון שאהיה אסיר תודה לו לנצח. נהניתי מאחת העונות הכי טובות בקריירה שלי, בכל המישורים. זו הייתה עונה עמוסת חוויות שהסתיימה בצורה היסטורית. מחוץ למגרש, ההחלטה להגיע לפתח תקוה הייתה אחת הטובות שקיבלתי בחיי. מהרגע הראשון התאקלמתי ושמחתי להרחיב אופקים ולהכיר חלק אחר בעולם. זו הייתה ממש התגלות, מקום עם הנאה ואיכות חיים יוצאת דופן. אין חבר שלא אמליץ לו על כך. בנוסף, הרחבתי את ניסיוני המקצועי ופגשתי אנשי כדורגל מעניינים. תמיד יהיה לכם מקום מיוחד בלבי. אבל זו לא פרידה מוחלטת. אני שמח ומלא מוטיבציה להמשיך לשחק כדורגל, ובטוח שאמשיך ליהנות מכדורגל עוד זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully