וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "בלי קשר למנהל המקצועי, נחתים השבוע 4-5 שחקנים"

20.5.2017 / 22:47

מאמן מכבי חיפה חושב על העונה הבאה, מבלי להתייחס לאיש איתו יצטרך לעבוד: "שמח שהסתיימה העונה, נעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה". קובי רפואה: "אם נהיה באירופה, זו תהיה עונה ענקית"

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. אדריאן הרבשטיין
סגרו עונה. גיא לוזון וקובי רפואה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה סגרו הערב (שבת) את העונה בליגת העל עם 0:0 משמים. הירוקים סיימו עונה נוראית במקום השישי, המלאבסים סיימו במקום הרביעי ויקוו לניצחון של מכבי תל אביב על בני יהודה בגמר הגביע כדי להיות באירופה בעונה הבאה.

מעט מספרים מהעונה החלשה של מכבי חיפה:

* קצת יוצר מ-4,000 צופים הגיעו למשחק הבית האחרון, שיא שלילי מאז המעבר לאצטדיון החדש.

* הירוקים לא כבשו בשמונה מעשרת משחקי הפלייאוף העליון.

* המקום השישי בו סיימה הקבוצה הוא הנמוך ביותר שלה מאז עונת 1988/89.

* לראשונה אחרי 40 שנה, מכבי חיפה סיימה עונה עם הפרש שערים שלילי.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה סגרו עונה עם 0:0 משעמם

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט, שחקן מכבי פתח תקוה לידור כהן. אדריאן הרבשטיין
"בסך הכל הייתי בסדר". גילי ורמוט/אדריאן הרבשטיין

"הכל הולך הפוך" אמר גיא לוזון בסיום, "שני מורחקים בדקה בלי קשר לשום דבר. שמח שהסתיימה העונה, תפקידנו כרגע לבנות קבוצה חזקה עם סגל איכותי, לא לבייש את הפירמה. יהיו הרבה שינויים, אנחנו עובדים במרץ, מקווה שבשבוע הבא כבר נחתים 4-5 שחקנים. בלי קשר למנהל המקצועי נעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה. נביא הרבה שחקנים. לא יודע למה מציגים את סיפור המנהל המקצועי באור שלילי, מי שהוא לא יהיה הוא בא כדי לעזור לחיפה לנצליח, יהיה שיתוף פעולה מוחלט. אני מבטיח לאוהדים שיהיה את הסגל הכי חזק ואיכותי שאפשר. אני מבטיח שלא נחזור על המראות וההשפלות מהעונה".

קובי רפואה: "הכנסנו את כל הכלים ההתקפיים שהיו לנו. זה המשחק האחרון של העונה, לאורך כל העונה הצגנו כדורגל אטרקטיבי ואני מקווה שנהיה באירופה. אם נהיה באירופה, זו תהיה עונה ענקית, אם לא, זו תהיה עונה גדולה. אני אחזיק אצבעות למכבי תל אביב בגמר הגביע, אבל גם אם הם לא יעזרו לנו, אנחנו יודעים שעשינו עבודה טובה. ברור שזה לא פשוט לעבוד במכבי פתח תקוה, אז ברור שיותר קל לי. בכדורגל הישראלי, כולם רוצים תוצאות. ברגע שאתה מביא תוצאות, כולם אוהבים אותך. אם לא תביא תוצאות, לא יאהבו אותך. אני לא יודע איזה שחקנים יהיו פה בעונה הבאה. נצטרך להביא הרבה שחקנים. יעזבו אותנו כמה שחקנים, נצטרך לחזק את הקבוצה ולהיות יותר טובים. אנחנו עובדים בלי הפסקה. אני מקווה שנבנה לאט לאט את הפאזל ואז נדע מה המטרות שלנו".

גילי ורמוט: "היו הרבה עליות וירידות, עוברים הכול מהכול. גם העונה זה עוד ניסיון ועוד חוויה. הייתה עונה קשה, ארבעה מאמנים. עונה ארוכה ומייגעת. אני מקצוען וזו העבודה שלי, היום הרגשתי מבוגר כי עליתי עם הרבה ילדים שעלו מהנוער. אני בחיים שלי לא ברחתי ממשחק, לא תירצתי. אני כבר חודשיים משחק עם ארבעה צהובים ונזהר לא לקבל צהוב חמישי כדי לא להחמיץ משחק. כששיחקנו עם 11 שחקנים היינו בסדר גמור, כשהורחקו שניים היה קשה יותר. היה ברור לכולם שאהיה פה בעונה הבאה, שני הצדדים רוצים אז אין בעיה. הייתה לי עונה לא רעה בכלל. בפלייאוף קצת ירדתי אחרי שהתבלטתי לאורך כל העונה. הייתה לי עונה טובה, אבל בחודש וחצי האחרונים קצת פחות בלטתי. בסך הכול הייתי בסדר. בתום עונה כזו כולם מאוכזבים, גם אני. מה אני יכול להבטיח לאוהדים? אני מניח שמי שאחראי על בניית הסגל, יבנה קבוצה חזקה. אחרי שש שנים מגיע קצת נחת לקהל האדיר הזה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully