וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובאן נפרד מהאוהדים, ברק בכר: "הראש שלי כבר בעונה הבאה"

20.5.2017 / 21:00

קשר הפועל באר שבע הצטלם עם האוהדים ולחץ את ידיהם במשך דקות ארוכות אחרי ה-0:2 על סכנין. בכר: "סיום מתוק לעונה חלומית", ברדה: "שמרנו על טרנר". אבוקסיס: "משאיר מקום שאני אוהב"

אלונה ברקת, בעלים הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"אוהבים אותכם, יש אליפות!". ברקת/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ

85 נקודות ו-26 ניצחונות - שניהם שיאי מועדון. משחק ליגה ביתי מספר 35 ברציפות ללא הפסד - השוואת שיא ישראלי. אלו היו נקודות הציון התורניות של הפועל באר שבע, שגברה הערב (שבת) 0:2 על בני סכנין במחזור האחרון בליגת העל וסיימה עונה חלומית עם טעם של עוד.

אחרי המשחק אלונה ברקת נטלה את המקרופון ופנתה לאוהדים: "סיימנו עונה מופלאה ורצינו להגיד בשם כולם - תודה מכל הלב על השקעה מדהימה, תפאורה נהדרת. אנחנו יודעים שאתם עובדים עליה שעות וימים, אנחנו אוהבים אתכם ומצפים לעונה הבאה. יש אליפות!".

אובידיו הובאן שזכה לעידוד מאסיבי מהאוהדים לכל אורך המשחק ואף כבש את השער הראשון בפנדל, הקיף את המגרש בסבלנות, הצטלם עם האוהדים ולחץ את ידיהם. הרומני עשוי לעזוב וייתכן שזו הייתה הפרידה שלו מאצטדיון טרנר.

אובידיו הובאן, שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
אומר להתראות. הובאן/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום: "סיום מתוק לעונה חלומית. רצינו לסיים עם ניצחון, עם חבר'ה צעירים שנלחמים ומביאים מעצמם. כיף גדול ואין הרבה מה להוסיף. אני כבר עם הראש בעונה הבאה. ברור שעשינו משהו גדול, אנחנו נהנים וכבר מתכננים קדימה. נעבוד יותר קשה כדי להיות יותר טובים. צירפנו שחקנים ונצרף אחרים, נרענן כי זה מה שצריך".

אליניב ברדה סיכם: "סיימנו עונה ארוכה עם ניצחון ושמרנו על טרנר. נמשיך להתחזק, ננסה להישאר בצמרת הגבוהה. שיחקנו השנה קרוב ל-60 משחקים רשמיים וצריך סגל רחב. החלום והאתגר הם להצליח להיכנס לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה מאוד קשה, אבל אולי בעונה הבאה נצליח לעשות עוד שלב".

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, נפרד לפני שיעבור לבני יהודה: "אם לסכם את העונה - אני מאוד גאה ומאוד שמח. עונה שנייה ברציפות מקום חמישי זה דבר גדול. היה לי חיבור טוב להנהלה וזה המתכון להצלחה. אני רוצה להודות לכל הצוות המקצועי, צוות מדהים, השחקנים מדהימים. אני משאיר מאחוריי מקום שאני מאוד אוהב. אני שמח שאנחנו נפרדים יפה - אפשר לעשות את זה בכדורגל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully