וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעידן חדש? האוליגרך אלישר אוסמאנוב מנסה להשתלט על ארסנל

איל ההון הרוסי, שמחזיק ב-30 אחוז ממניות המועדון, הציע לסטן קרונקה מיליארד ליש"ט תמורת מניותיו במועדון הפאר הלונדוני. האמריקאי ששולט על 67 אחוזים ממניות המועדון מסרב בשלב זה

אלישר אוסמאנוב. GettyImages
מנסה לרכוש את ארסנל. אוסמאנוב/GettyImages

האם ארסנל עומדת בפני עידן חדש? בכלי התקשורת באנגליה מדווחים שאלישר אוסמאנוב, איל ההון הרוסי ממוצא אוזבקי הציע לא פחות ממיליארד ליש"ט לסטן קרונקה עבור חלקו במניות המועדון. אוסמאנוב, שהונו מוערך בכ-13.3 מיליארד ליש"ט, מחזיק כעת ב-30 אחוזים ממניות המועדון אך הוא מעוניין להשתלט על הקבוצה כדי להתוות מדיניות חדשה.

נכון לעכשיו קרונקה לא מוכן למכור את מניותיו, אך אוסמאנוב לא מוותר ומתכוון להגיע הצעה חדשה וגבוהה אפילו יותר. האוליגרך בן ה-63 מקווה להיעזר בתמיכת אוהדי ארסנל, שזועמים על התנהלותו של קרונקה מאז שהשתלט על המועדון ב-2011. האוהדים כועסים על עליית מחירי הכרטיסים וכמובן הרכש הדל יחסית וההשגים הצנועים של המועדון תחת שרביטו של ארסן ונגר מאמן הקבוצה ב-20 השנים האחרונות.

אוסמאנוב מעריך גם הוא את ונגר שהמאיס את עצמו על רוב אוהדי הקבוצה, אך האשים בצורה ישירה במצב את סטן קרונקה כשאמר בראיון: "לצערי אני מנוטרל מלקחת החלטות בקבוצה הזו, כל האחריות על הכישלון היא של מחזיק המניות העיקרי של המועדון". קרונקה בן ה-69, רכש בשלב הראשון 9.9 אחוזים ממניותיה של ארסנל באפריל 2007, אך הגדיל את השליטה שלו וממאי האחרון הוא שולט ב-67 אחוזים ממניות המועדון והוא בעל השליטה העיקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully