וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודו: "כעת נצטרך 'להרוג את ביל'". בוגדנוביץ': "זה הישג כביר"

אחרי ההעפלה השנייה ברציפות לגמר היורוליג, סנטר פנרבחצ'ה התכונן למפגש עם ואסיליס ספאנוליס ואולימפיאקוס, הגארד הצהיר: "הפעם רוצים לזכות". אוברדוביץ': "שיחקנו מצוין 40 דקות"

שחקני פנרבחצ'ה חוגגים. רויטרס
הפעם הם יהיו פייבוריטים גם בגמר. שחקני פנרבחצ'ה חוגגים/רויטרס

אחרי שעלתה בפעם השנייה ברציפות לגמר היורוליג, פנרבחצ'ה תיחשב הפעם פייבוריטית לעיני הקהל הביתי שלה באיסטנבול מול אולימפיאקוס שהפתיעה בחצי הגמר השני את צסק"א מוסקבה. הטורקים שלו מהפתיחה ועד הסוף וניצחו את ריאל מדריד החזקה, אך אם למישהו עוד היה ספק שאסור אף פעם לזלזל בוואסיליס ספאנוליס, הוא קיבל עוד הוכחה בחצי הגמר ופנרבחצ'ה כבר מתכוננת למפגש מול השחקן שעומד בינה לבין תואר היורוליג היסטורי.

עוד בנושא:

פנרבחצ'ה ניצחה 75:84 את ריאל מדריד ועלתה לגמר

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. רויטרס
בדרך לעוד תואר? אוברדוביץ'/רויטרס

אפיי אודו, סנטר פנרבחצ'ה שנתן משחק אדיר אתמול והיה קרוב לטריפל דאבל (18 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) נשאל מה קבוצתו צריכה לעשות כדי לנצח את משחק הגמר וענה בהשראת קוונטין טרנטינו: "אנחנו חייבים להרוג את ביל", אמר אודו כשהוא מתכוון כמובן לספאנוליס שמכונה קיל ביל.

על המשחק מול ריאל מדריד אמר אודו: "האוהדים שלנו היו פשוט מדהימים. הם ממש עזרו לנו להשיג את הניצחון. אני ניסיתי להיצמד לתוכנית המשחק ועשיתי מה שהמאמן מבקש. הייתי יכול לעשות עבודה טובה יותר בצבע, אבל עשינו את זה וכעת מתרכזים רק באולימפיאקוס".

ז'ליקו אוברדוביץ', שהעפיל לגמר יורוליג 11 בקריירה המפוארת שלו, אמר לאחר המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה ששלטה בעונה הסדירה וסיימה עם המאזן הכי טוב. היינו מוכנים למפגש הזה ואני מאוד שמח מהדרך שבה שיחקנו במשך 40 דקות. סרחיו (יול) שיחק מדהים בהתקפה, אבל הצלחנו בכל זאת לנצח".

המאמן הוותיק פרגן לאודו כוכב המשחק: "הוא שיחק משחק מעולה. זה לא קל להשיג סטטיסטיקה כזו בכדורסל האירופאי. הוא שחקן מגוון מאוד שיודע גם למסור. ריאל ניסתה לעצור את השחקנים היצירתיים שלנו והוא ריווח את המשחק עם המסירות שלו. זה בלתי אפשרי לשחק מושלם אבל אנחנו שיחקנו טוב מאוד".

בוגדן בוגדאנוביץ', כוכבה של פנרבחצ'ה שצפוי לעבור בקיץ לסקרמנטו מה-NBA, ממש לא הסתפק בהעפלה לגמר: "זו הצלחה כבירה שאנחנו מגיעים לגמר היורוליג עונה שנייה ברציפות, אבל לא באנו רק כדי לשחק בגמר אלא כדי לנצח אותו. היינו נהדרים בהגנה ושיחקנו איך שרצינו וזה נתן לנו ביטחון בהתקפה. ריאל מדריד איבדה יותר מאשר מסרה וזה הישג שלנו".

הגארד הסרבי היה מלא שבחים לוואסיליס ספאנוליס יריבו בגמר ואמר: "הוא השחקן הכי גדול בתולדות היורוליג. הוא עשה פלאים הרבה פעמים בעבר וגם הפעם. הוא חי מהרגעים האלו ואולימפיאקוס תהיה יריבה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully