וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל ארגנטינה לקראת ברזיל: איקרדי בפנים, אגוארו לא זומן

הנבחרת שעדיין מחפשת מאמן פרסמה את סגל ליגיונרים לקראת משחק הידידות המסקרן ב-9.6: חלוץ אינטר חוזר לסגל אחרי ארבע שנים, כוכב סיטי בחוץ. מסי, דיבאלה, היגואין ודי מריה בפנים

מאורו איקרדי אינטר. GettyImages
כבר אי אפשר להתעלם ממנו. מאורו איקרדי/GettyImages

נבחרת ארגנטינה פרסמה הלילה (בין שישי לשבת) את סגל הליגיונרים שלה לקראת משחק הידידות המסקרן מול נבחרת ברזיל ב-9 ביוני והבשורה המרעננת מגיעה מכיוונו של מאורו איקרדי כוכבה של אינטר שזומן לסגל לראשונה מאז 2013. איקרדי, שנחשב לשחקן בעייתי אך כבש 24 שערי ליגה השנה, תופס את מקומו של סרחיו אגוארו בסגל עמוס החלוצים של הנבחרת שעדיין מחפשת מאמן אחרי פיטוריו של אדגרדו באוסה בעקבות התוצאות המאכזבות בקמפיין מוקדמות המונדיאל.

אלחנדרו גומס חלוצה של אטאלנטה, מנואל לאנציני מווסטהאם, חואקין קוראה מסביליה, לאנדרו פארדס מרומא וגוידו רודריגס קשרה של טיחואנה הם בין השמות החדשים בסגל. שחקני ברצלונה ליאונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו זומנו כמובן כמו גם פאולו דיבאלה מיובנטוס ואנחל די מריה מפריס סן ז'רמן. אסקיאל לאבצי, לוקאס פראטו ואנחל קוראה מאתלטיקו מדריד נותרו בחוץ. אחרי שני משחקי הידידות שתקיים מול ברזיל וסינגפור, ארגנטינה, עם מסי שעונש ההשעייה שלו בוטל תתארח אצל אורוגוואי ב-31 באוגוסט למשחק קשה מאוד שהפסד בו עלול להשאיר אותה מחוץ לחמישייה הראשונה והיא בסכנה ממשית של אי העפלה למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully