וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תחכה לתשובה מיוסי מזרחי עד יום ראשון

האדומים פנו למנהל המקצועי של מ.ס. אשדוד, שעדיין לא החליט האם לעזוב את עיר הנמל. אם יסכים ויצליח להשיב אותם לליגת העל, יזכה בחוזה לעונה נוספת. חזן יהפוך למועמד המוביל אם יסרב

יוסי ציפקיס

אחרי שאתמול (חמישי) נפגשו האחים ניסנוב עם יוסי מזרחי, הבוקר קיבל המאמן הוותיק הצעה רשמית מהפועל תל אביב ואמור להחזיר תשובה עד יום ראשון. האדומים הציעו למזרחי חוזה עד תום העונה, ואם יצליח להשיב אותם לליגת העל, יזכה בחוזה לעונה נוספת.

כרגע ישנם פערים בין הצדדים, אך מה שיכריע האם המאמן הוותיק יגיע לחודרוב הוא המשך חוזהו באשדוד. מזרחי מחזיק בחוזה לעונה נוספת כמנהל המקצועי של מ.ס. אשדוד וייתכן שירצה להמשיך במועדון. בהפועל תל אביב אומנם טוענים כי אשדוד לא תתנגד אם הוא יחליט על מעבר לאדומים, אך עם זאת, מזרחי עשוי להמשיך לכהן בתפקיד בגלל החוזה המכובד בו הוא מחזיק במועדון.

אם מזרחי יסרב בסופו של דבר, אלון חזן יהפוך להיות המעומדים המוביל לאימון הקבוצה, כשעל הפרק מפגש גם עם מאמנים נוספים.

מזרחי בן ה-64 מזוהה יותר דווקא עם היריבה הגדולה של הפועל תל אביב לאורך השנים, בית"ר ירושלים, שם כיכב כשוער בשנות ה-70' וה-80'. הוא אימן בעברו את בית"ר בשלוש קדנציות שונות ועבד גם בהפועל ירושלים פעמיים, במכבי פתח תקוה פעמיים, במ.ס. אשדוד שלוש פעמים ובאפולון לימאסול, מכבי תל אביב, מכבי נתניה (עמה עלה ליגה) ובני יהודה. הוא אף שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: משא ומתן עם יוסי מזרחי, כרגע המועמד המוביל
יגאל אנטבי: "שחקנים כמו גוזלן אפילו לא היו מוכנים לבוא לראות את המתחם"

יוסי מזרחי מנג'ר מ.ס אשדוד. מגד גוזני
עדיין לא החליט. מזרחי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully