וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: משא ומתן עם יוסי מזרחי, כרגע המועמד המוביל

בין האדומים למאמן הוותיק מתנהלים מגעים, אולם כרגע קיימים פערים וייתכן שמועמדים אחרים שיש לקבוצה יקבלו פניות. המו"מ עשוי להימשך בשבוע הבא, במועדון אספו מידע על מזרחי והתרשמו

צילום מסך

יוסי מזרחי הוא המועמד המוביל לאימון הפועל תל אביב בעונה הבאה. המאמן הוותיק, ששימש העונה כמנהל המקצועי של מ.ס. אשדוד, ינסה להחזיר את האדומים מהליגה הלאומית לליגת העל. אם ימונה, הוא יירש בתפקיד את מנחם קורצקי, שפוטר רשמית מהקבוצה השבוע, לאחר שהפועל תל אביב ירדה לליגת המשנה אחרי 27 עונות בליגה הבכירה.

בין הצדדים מתנהלים מגעים, אולם בקבוצה ייבדקו אופציות נוספות בשל פערים שקיימים כרגע. ייתכן מאוד כי המשא ומתן בין הצדדים יימשכו גם בשבוע הבא, במטרה לסכם. חשוב לציין כי להפועל תל אביב יש עוד מספר מועמדים לתפקיד ויכול להיות שכמה מהם יקבלו פניות בימים הקרובים.

ראשי האדומים אספו בימים האחרונים מידע על מזרחי והתרשמו מהתפקוד שלו ובעיקר מהעובדה שהצליח להעלות את מכבי נתניה מהליגה הלאומית בחזרה לליגת העל בעונת 2013/14, שנה אחת בלבד לאחר שירדה. נתניה עלתה אז מהמקום הראשון ואף הגיעה לגמר גביע המדינה. בהפועל תל אביב טרם שוחחו עם המאמן על ההיבט הכספי.

מזרחי בן ה-64 מזוהה יותר דווקא עם היריבה הגדולה של הפועל תל אביב לאורך השנים, בית"ר ירושלים, שם כיכב כשוער בשנות ה-70' וה-80'. הוא אימן בעברו את בית"ר בשלוש קדנציות שונות ועבד גם בהפועל ירושלים פעמיים, במכבי פתח תקוה פעמיים, במ.ס. אשדוד שלוש פעמים ובאפולון לימאסול, מכבי תל אביב, מכבי נתניה (עמה עלה ליגה) ובני יהודה. הוא אף שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל.

יוסי מזרחי מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
האיש שיחזיר את הפועל תל אביב לליגת העל? מזרחי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully