וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רביעייה להארי קיין, טוטנהאם הביסה 1:6 את לסטר סיטי

החלוץ האנגלי מנפץ שיאים ועלה לראש טבלת מלך השערים של הפרמיירליג עם 26, שניים יותר מרומלו לוקאקו מאברטון. יונג מין סון הוסיף צמד, בן צ'ילוול הצעיר רק צימק עבור האלופה היוצאת

הארי קיין שחקן טוטנהאם עם כדור המשחק אחרי שכבש רביעייה. רויטרס
רביעייה מדהימה. הארי קיין וכדור המשחק/רויטרס

במשחק השלמה מהמחזור ה-34 בפריימירליג טוטנהאם הביסה הערב (חמישי) 1:6 את לסטר סיטי באצטדיון קינג פאוור. הארי קיין כיכב עם רביעייה מדהימה, יונג מין סון הוסיף צמד. לסטר, שחיפשה נקודות שיעזרו לה לסיים את העונה בחלק העליון של הטבלה, נשארת במקום ה-11.

התרנגולים הגיעו למשחק לאחר הפרידה המרגשת מאצטדיון וויט הארט ליין והניצחון 1:2 על מנצ'סטר יונייטד שהבטיח להם את הסגנות. הם חיפשו נקמה על לסטר, איתה התמודדו ראש בראש על האליפות בעונה שעברה, אך בסופו של דבר איבדו גובה וסיימו במקום השלישי. כבר מתחילת המשחק ראו שזה לא כוחות: הארי קיין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-25, כעבור 11 דקות יונג מין סון כבש את השני. בן צ'ילוול, המגן השמאלי המוכשר של לסטר צימק בדקה ה-59, אך כעבור ארבע דקות קיין השלים צמד כדי לקבוע 1:3 לטונטהאם. בדקה ה-71 גם מין סון השלים צמד, ובדקה ה-89 ה"הוריקיין" השלים שלושער גדול. נגמר? עדיין לא. קיין עשה זאת שוב בדקה ה-92 כדי לקבוע 1:6 ענק לטוטנהאם נגד האלופה היוצאת.

קיין משלים רביעייה גדולה שמעלה אותו לראש טבלת כובשי השערים בפרמיירליג עם 26, שני שערים יותר מרומלו לוקאקו מאברטון, לו 24 שערים. קיין, מלך שערי הליגה בעונה שעברה, הפך לשחקן החמישי בתולדות הפרמיירליג שמגיע ל-25 שערים או יותר ב-3 עונות רצופות, ויחד עם דלה עלי ויונג מין סון משלים שלישיית התקפה קטלנית שכל אחד משחקניה כבש 20 שערים או יותר העונה בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully