וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ורונה חזרה לסרייה A אחרי עונה, פרוזינונה רק בפלייאוף

הג'אלובלו נפרדו ב-0:0 מצ'זנה במחזור האחרון של ליגת המשנה ועלו מהמקום השני יחד עם ספאל. פרוזינונה השלישית, שסיימה גם היא עם 74 נקודות, תצטרך לעבור שתי יריבות בפלייאוף

ג'אמפאולו פאציני שחקן ורונה. GettyImages
חוזר כמלך שערי הליגה השנייה. ג'אמפאולו פאציני/GettyImages

ורונה השלימה הערב (חמישי) את חזרתה לסרייה A אחרי עונה אחת בלבד, בזכות 0:0 בחוץ מול צ'זנה במחזור הסיום של ליגת המשנה האיטלקית. ורונה הצטרפה לספאל שעלתה כבר בשבת, ובשלבים מסוימים של הערב גם פרוזינונה יכלה להעפיל יחד איתן, שכן על פי חוקי הליגה המדורגת שלישית עולה אוטומטית אם היא במרחק של יותר מתשע נקודות מהבאה אחריה. אלא שבסופו של דבר פרוג'ה ניצחה וקבעה כי בכל זאת יהיה פלייאוף על הכרטיס השלישי.

פרוזינונה, שניצחה 1:2 את פרו ורצ'לי וסיימה עם 74 נקודות - בדיוק כמו ורונה השנייה - תיאלץ לעבור שתי יריבות בפלייאוף כדי לשוב גם היא לליגה הבכירה אחרי עונה. השלישית בטבלה לפחות עלתה אוטומטית לחצי גמר הפלייאוף יחד עם פרוג'ה, כאשר היא תמתין למנצחת בין צ'יטאדלה השישית לקארפי השביעית. פרוג'ה תחכה למנצחת בין בנבנטו החמישית לספציה השמינית. מנצחות חצאי הגמר תתמודדנה ביניהן על הכרטיס השלישי לסרייה A.

מי שחתום על העלייה התשיעית בתולדות ורונה הוא המאמן פאביו פצ'ה, שחקן נאפולי ויובנטוס בעבר שגם שימש כעוזרו של רפא בניטס בנאפולי, ריאל מדריד וניוקאסל לפני שחזר לקריירת הסולו. כוכב הקבוצה היה ג'אמפאולו פאציני, החלוץ הבינלאומי לשעבר שכיכב בפיורנטינה, סמפדוריה, אינטר ומילאן, והעונה סיים כמלך שערי הליגה עם 23 כיבושים.

"זו הייתה עונה ארוכה, שמבחינתי התחילה עוד באכזבה של ירידת הליגה בעונה שעברה", אמר פאציני בסיום. "אני חושבים שמעטים היו מוכנים לרדת כך, אבל אני גאה בצעד שלי ושמח שעזרתי לוורונה לחזור לליגה הראשונה. רציתי להשיג את העלייה ואת תואר מלך השערים, אז עמדתי בשתי המטרות ואני לא יכול להיות שמח יותר. סבלנו שנה שלמה, עכשיו אנחנו לא יכולים כבר לחכות לחגיגות".

עוד בנושא:

ספאל חזרה לסרייה A אחרי 49 שנות היעדרות
יובנטוס זכתה בגביע האיטלקי עם 0:2 על לאציו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully