וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי ספורט השתתפו בתחרות הצדקה של הקרן לחקר הסרטן בישראל

מאמן הנבחרת אלישע לוי, טל בן חיים, יוסי בניון ופרדראג ראיקוביץ', איל ברקוביץ' ודווין סמית' היו בין המשתתפים באירוע המסורתי במועדון הגולף בקיסריה. יו"ר הקרן תמיר גילת: "אמשיך להקדיש את כל זמני להעלאת המודעות"

ממלא מקום יושב ראש ההתאחדות תמיר גילת. יוסי ציפקיס
"והדרך היחידה להתמודד ולהתגבר על מחלת הסרטן היא באמצעות מחקר". תמיר גילת/יוסי ציפקיס

הקרן לחקר הסרטן בישראל ערכה את אירוע תחרות הצדקה המסורתי שלה במועדון הגולף בקיסריה, בשיתוף וולבו ותחרות וולבו צ'אלנג'. באירוע השתתפו מספר שיא של 125 גולפאים שנהנו מארוע ברמה בינלאומית. בתחרות זכה דוד אסייג מאור עקיבא והוא ייצג את ישראל בתחרות העולמית של וולבו צ'אלנג' בשנת 2018.

באירוע נכחו גם מאמנים ושחקני כדורגל וכדורסל רבים. מאמן נבחרת ישראל בכדורגל אלישע לוי הגיע מלווה בעוזריו רפי כהן וניר דוידוביץ', וכן נכחו מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול והאחראי על הנבחרות הצעירות ניר לוין, שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, יוסי בניון ופרדראג ראיקוביץ', שוער מכבי חיפה עומרי גלזר וכוכב העבר ובעלי הפועל ראשון לציון איל ברקוביץ'. את מכבי תל אביב בכדורסל ייצגו המנהל עמי ביטון והשחקן דווין סמית', שנהנו גם הם מאירוח ומשיעור היכרות בגולף.

יושב ראש הקרן לחקר הסרטן בישראל, תמיר גילת: "הקרן לחקר הסרטן בישראל גאה להמשיך במסורת של אירוע הצדקה במועדון הגולף בקיסריה בשיתוף וולבו. מחלת הסרטן היא המגפה של המאה ה-21 והדרך היחידה להתמודד ולהתגבר על מחלת הסרטן היא באמצעות מחקר. אני אמשיך להקדיש את כל זמני על מנת להעלות את המודעות לחשיבות התמיכה בחוקרי הסרטן בישראל כדי למצוא תרופות וטיפולים למחלת הסרטן עבור ילדינו ועבור הדורות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully