וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג ניצחה 1:2 את וולפסבורג ונשארה בבונדסליגה, לאהם פרש עם 1:4

שער של ואלדשמידט בדקה ה-88 סידר לצפוניים הישארות. הזאבים יתמודדו במבחנים על הישארות בליגה. קפטן הבווארים נפרד עם ניצחון גדול מול פרייבורג. דורטמונד ניצחה 3:4 את ורדר ברמן

לאהם עם צלחת האליפות/רויטרס

הבונדסליגה ננעלה הערב (שבת) עם המחזור ה-34. הסיפור הגדול הגיע מהמבורג, שהצליחה להבטיח את ההישארות בליגה אחרי 1:2 דרמטי מאוד מול וולפסבורג, שתשחק במבחנים. בורוסיה דורטמונד ניצחה 3:4 את ורדר ברמן והבטיחה את המקום השלישי והכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. באיירן מינכן נפרדה מפיליפ לאהם עם 1:4 ביתי מול פרייבורג.

אלופה: באיירן מינכן
עלייה לליגת האלופות: באיירן מינכן, ר.ב. לייפציג, בורוסיה דורטמונד, הופנהיים (מוקדמות).
עלייה לליגה האירופית: פ.צ. קלן, הרטה ברלין (מוקדמות)
ירדו לבונדסליגה השנייה: אינגולשטאדט, דרמשטאדט
תשחק במבחני הישרדות: וולפסבורג

מלך השערים:
1. פייר אמריק אובמיאנג (בורוסיה דורטמונד) - 31
2. רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן) - 30
3. אנתוני מודסט (פ.צ. קלן) - 25)
4. טימו ורנר (ר.ב. לייפציג) - 21
5. מריו גומז (וולפסבורג) - 16

מלך הבישולים:
1. אמיל פורסברג (ר.ב. לייפציג) - 19
2. עוסמאן דמבלה (בורוסיה דורטמונד) - 12
- תומאס מולר (באיירן מינכן) - 12
4. פרנק ריברי (באיירן מינכן) - 11

באיירן מינכן - פרייבורג 1:4

הבווארים נפרדו משתי אגדות כדורגל, פיליפ לאהם וצ'אבי אלונסו, ועשו את זה עם הרבה סטייל. באיירן כבשה את הראשון כבר בדקה הרביעית עם שער אופייני של אריאן רובן. השער השני הגיע בדקה ה-73 עם בעיטה מחוץ לרחבה של ארתורו וידאל. נילס פטרסן, אקס באיירן, הצליח לצמק בדקה ה-76, אבל שערים של פרנק ריברי (91) ויוזואה קימיש (94) סידרו לבווארים פרידה משמחת מלאהם וצ'אבי אלונסו.

דורטמונד - ורדר ברמן 3:4

הצהובים-שחורים הצליחו להשיג ניצחון יקר, שסידר להם את הכרטיס האוטומטי לשלב התבים של ליגת האלופות בעונה הבאה ומומנטום חיובי לקראת גמר הגביע מול איינטרכט פרנקפורט בשבת הבאה. מארק בארטרה חזר אחרי חודש ו-10 ימים ואף פתח בהרכב.

האורחת כבשה ראשונה בדקה השביעית אחרי שכדור של זלטקו יונוזוביץ' עבר את קו השער לפני שרומן בורקי הדף אותו. טכנולוגיית קו השער הראתה שהכדור היה בפנים וזה 0:1. המארחת איזנה בדקה ה-32 כשמרקו רויס הלוהט סיים בקור רוח. פייר אמריק אובמיאנג השלים מהפך בדקה ה-42 עם בעיטה יפה מהאוויר אחרי הקפצה של עוסמאן דמבלה. אובמיאנג השתווה לרוברט לבנדובסקי בטבלת מלך השערים. פין בארטלס (46) ומקס קרוזה (68) ביצעו עוד מהפך, אבל פנדל מוצלח של רויס (75) קבע שוויון. פייר אמריק אובמיאנג השלים ניצחון עם פנדל מוצלח בדקה ה-89 וכבש את השער ה-31 שלו בבונדסליגה העונה, הוא מלך השערים.

לוקה ואלדשמידט. רויטרס
ואלדשמידט בטירוף אחרי השער/רויטרס

הופנהיים - אוגסבורג 0:0

במשחק היחיד ללא שערים במחזור נפרדו השתיים בתיקו נטול שערים. הופנהיים נעלה עונה חלומית מבחינתה במקום הרביעי עם 62 נקודות ותשחק בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות. גם אוגסבורג עשתה את שלה ונשארה בליגה עונה נוספת דרך המקום ה-13.

המבורג - וולפסבורג 1:2

מי היה מאמין? בסופו של דבר הדינוזאורים הצליחו להישאר בליגה וישחקו בבונדסליגה גם בעונה הבאה. לוקה ואלדשמידט כבש עם נגיחה בדקה ה-88 וסידר להמבורג ניצחון יקר מאוד והבטיח לה עונה נוספת בבונדסליגה. וולפסבורג תיאלץ להילחם על ההישרדות בליגה, ככל הנראה מול בראונשוויג, אם זו תסיים במקום השלישי בליגת המשנה. השער הראשון היה דווקא של האורחת עם נגיחה של רובין קנוחה אחרי בישול של סבסטיאן יונג, פיליפ קוסטיץ' איזן בדקה ה-32 אחרי בישול של לואיס הולטבי.

פ.צ. קלן - מיינץ 0:2

לראשונה מאז 1992, תשחק פ.צ. קלן באירופה בעונה הבאה. הקבוצה של פטר שטוגר נעלה את העונה עם ניצחון מרשים נוסף בזכות של יונאס הקטור (43) ויויה אוסאקו (87) וסיימה את העונה במקום החמישי שמעניק לה כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של הליגה האירופית.

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - דרמשטאדט 2:2
לגלדבאך: תורגן הזאר (50) ורפאל (65), לדרמשטאדט: סוון שיפלוק (62), מרסל הלר (90)

איינטרכט פרנקפורט - ר.ב. לייפציג 2:2
לפרנקפורט: חוסה ואייחו (83), דני בלום (90), ללייפציג: מרסל זאביצר (25), יוסוף פולסן (56)

הרטה ברלין - באייר לברקוזן 6:2
להרטה: מיטשל וייזר (71), סמי אלאגווי (86 בפנדל), ללברקוזן: חאבייר הרננדס (5), קאי האברץ (31 ו-45), שטפן קיסלינג (64 בפנדל), צ'ארלס אראנגיס (81 בפנדל), יואל פויאנפאלו (90)

אינגולשטאדט - שאלקה 1:1
לאינגולשטאדט: פסקאל גרוס (41 בפנדל), דריו לסקאנו (החמיץ פנדל, 64), לשאלקה: דוניס אבדיאיי (2), בנג'מין סטמבולי (64, הורחק)

עוד באותו נושא

לאהם: "מה אעשה שבוע הבא? אקח את הילד לגן ואלך למתחם האימונים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully