וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר שוב תוקף את טראמפ: "שחצן, אין פחות מתאים ממנו לתפקיד"

מאמן גולדן סטייט, שבעבר כבר התבטא פעמיים נגד נשיא ארצות הברית, תקף פעם נוספת: "האם מישהו אי פעם חשב על דונלד טראמפ בתור מנהיג דגול? בובי נייט היה הרבה יותר חכם ממנו"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נואם בטקס של משמר החופים בניו יורק, מאי 2017. רויטרס
מאמני ה-NBA לא מרפים. טראמפ/רויטרס

פלייאוף ה-NBA לא ממש מצליח לספק עניין עד כה, מה שמפנה את הבמה לעניינים שמחוץ למגרש ובראשם, איך לא, הנשיא דונלד טראמפ.

כמה ימים אחרי שגרג פופוביץ' תקף בפעם השישית (!) את הנשיא הנבחר, הגיע תורו של מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, לעלות למתקפה השלישית שלו.

מיד לאחר הבחירות אמר קר ש"הבחירות האחרונות הותירו אותנו נגעלים ומאוכזבים" ולאחר "איסור המוסלמים" של טראמפ בחודש ינואר הוא טען כי הנשיא "מייצר כעס וטרור".

כעת, במסגרת ראיון שהעניק לכריס בלארד מ"ספורטס אילוסטרייטד", בקטע שדווקא לא נכנס לראיון הסופי, נשאל קר האם מאמן ב-NBA יכול להצליח עם גישה "טראמפית". הוא הגיב בחריפות.

"תחשבו למשל על בובי נייט. לדעתי, הדרך של בובי נייט הרבה יותר חכמה מזו שדונלד טראמפ נוהג בה כיום. בובי נייט היה מבריק בהרבה דרכים שונות. היו לו יסודות אמיתיים בהבנה של המשחק ושל האימון, אבל הוא היה בריון וזה לא עובד היום, לפחות לא עבור מאמנים. המאמן המודרני צריך להיות הרבה יותר קומוניקטיבי, גמיש, מודע לסביבה.

אם לומר את האמת, אני חשוב שבגלל זה אין אדם פחות מתאים מטראמפ להיות הנשיא. הוא שחצן. אתה לא רואה אצלו תכונות שאני מדבר עליהן כמו חוסן, יכולת לתקשר וחמלה. אין בו כלום מהדברים האלה. פעם היו הרבה מאמנים גדולים בלי התכונות האלה. היום, כדי להיות מנהיג גדול, אתה חייב שיהיו לך תכונות כאלה. האם מישהו אי פעם חשב על דונלד טראמפ בתור מנהיג דגול?".

עוד בנושא:

סטיב קר: "הבחירות האחרונות הותירו אותנו נגעלים ומאוכזבים"
סטיב קר בנאום נגד טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully