וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדובאסקט: האיגוד פנה לפיב"א במטרה להקדים את משחקי יום שישי

באיגוד הכדורסל רוצים להימנע מאירוח משחקי הבית בערב שבת, וביקשו להעביר אותם ליום חמישי בערב. פיב"א בתגובה: "אנחנו מבינים את המצב, אך יש לבדוק את הסכמת היריבות"

אוהדי נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
המשחקים יוקדמו ביום? אוהדי נבחרת ישראל/קובי אליהו

איגוד הכדורסל פנה לפיב"א בבקשה להקדים את שני המשחקים שנקבעו לנבחרת ישראל במסגרת מוקדמות גביע העולם 2019 מימי שישי (ה-24 בנובמבר 2017 וה-29 ביוני 2018) לימי חמישי. "לאיגוד ברור שנבחרת ישראל לא צריכה לארח משחקי בית בערב שבת וזו עלולה להיות פגיעה בה וקהל אוהדיה", מסרו מדוברות האיגוד.

בתשובתה של פיב"א לבקשה נאמר שהארגון מבין את המצב, אולם חייב לקבל את הסכמת היריבות. חשוב לציין שהיריבה הראשונה של הנבחרת עדיין לא נקבעה, מאחר שזו תהיה נבחרת שתגיע מטורניר מוקדם. זהותה של הנבחרת הזו תתברר רק בחודש אוגוסט הקרוב. היריבה השנייה תהיה נבחרת יוון.

הכחולים לבנים זכו להגרלה מאתגרת בדרך לאליפות העולם שתתקיים בסין ב-2019: הם יתחרו בבית H יחד עם נבחרות יוון ואנגליה, ואחת ממנצחות שלב הבתים המוקדם. הנבחרת הרביעית, כאמור, תיקבע לאחר השלמת שלב הבתים המוקדם שייערך בין ה-2 ל-19 באוגוסט 2017. ישראל תפגוש את שלוש יריבותיה במהלך שלושה חלונות שייערכו ב-20 בנובמבר 2017, 19 בפברואר 2018 ו-25 ביוני 2018. בסיום שלב הבתים הראשון תעפלנה שלוש הראשונות לשלב הבתים השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully