וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובראדוביץ': "אין פייבוריטית בפיינל פור, אף קבוצה לא תפתיע"

מאמני וקפטני ארבע הקבוצות של הפיינל פור ערכו מסע"ת לקראת אירוע השיא בשישי. מאמן פנרבחצ'ה: "הכי חשוב שהשחקנים שלי צברו ניסיון". ספרופולוס: "צריך לשכוח מ-2015, משחקים מול האלופים"

ז'ליקו אובראדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
קבלן התארים רוצה יורוליג גם עם פנרבחצ'ה/GettyImages

עונת היורוליג תגיע לשיאה מחר (שישי) עם פתיחת הפיינל פור באיסטנבול שיספקו לחובבי הכדורסל שני מפגשים מרתקים. המשחק הראשון יפגיש את צסק"א מוסקבה אלופת אירופה עם אולימפיאקוס (18:30) ובהמשך תתמודדנה פנרבחצ'ה וריאל מדריד (22:30), כאשר משחק הגמר ביום ראשון (21:00).

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס (שמאל). GettyImages
העלה את אולימפיאקוס למעמד הזה במו ידיו. ואסיליס ספאנוליס/GettyImages

דימיטריס איטודיס, המאמן שהוליך את צסק"א לאליפות אירופה אשתקד התייחס לפורמט החדש של המפעל השנה: "המבנה החדש של היורוליג נותן אפשרות לכל קבוצה לפגוש כל קבוצה, בעונה שעברה פגשנו את פנרבחצ'ה רק בגמר". על הכוכב הגדול שלו אמר: "תיאודוסיץ' לא נמצא במאה אחוזי כשירות, אבל הנחישות שלו היא ברמה הגבוהה ביותר".

יאניס ספרופולוס מאמן אולימפיאקוס נשאל על המשחק ההוא ב-2015 שבו היוונים הדהימו את צסק"א עם קאמבק גדול בגמר ואמר: "אנחנו חייבים לשכוח מ-2015, אנחנו משחקים נגד האלופים. כל הקבוצות שהגיעו לפה מנוסות מאוד ועם שחקנים מנוסים".

ואסיליס ספאנוליס, כוכבה של אולימפיאקוס אמר לקראת המפגש עם צסק"א: "אתה לא יכול לקנות כבוד בחיים או בספורט, זה הישג שקיבלנו מהיריבות שלנו.

ז'ליקו אובראדוביץ', מאמנה של פנרבחצ'ה שרעב לזכות במפעל עם הטורקים אחרי שהפסיד בגמר בשנה שעברה, אמר לקראת המפגש מול ריאל מדריד: "הדבר הכי חשוב הוא שהשחקנים שלי צברו ניסיון בשנתיים האחרונות. אף קבוצה לא יכולה להפתיע כי כל הקבוצות ברמה די שווה".

בויאן בוגדאנוביץ', כוכבה של פנרבחצ'ה אמר: "אנחנו צריכים לשכוח את העבר ושני המשחקים הקרובים יהיו מיוחדים. כל השחקנים האחרים בפאנל הזה היו בסיטואציה שלי לפני שזכו בפעם הראשונה במפעל, אני מפוקס במטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully