וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל בשבדיה: משחק בליגה הראשונה נדחה בגלל חשד לניסיון הטייה

אחד משחקני א.י.ק סולנה קיבל פנייה מגורם בעולם התחתון לקראת ההתמודדות עם גטבורג ומיהר לדווח לרשויות. במדינה הסקנדינבית טוענים שמדובר באחד מהשוערים של קבוצת הפאר משטוקהולם

אוהדי גטבורג. GettyImages
אוהדי גטבורג/GettyImages

סערה גדולה בכדורגל השבדי: ההתאחדות המקומית דחתה את משחק הליגה בין א.י.ק סולנה לגטבורג פחות מ-24 שעות לפני שריקת הפתיחה בגלל חשש לניסיון להטות את התוצאה.

הסיפור החל כאשר שחקן של א.י.ק קיבל פנייה ביום שלישי על ידי גורם בעולם התחתון שהציע לו סכום גדול כדי "לסייע" לקבוצתו להפסיד. אותו שחקן, ששמו עדיין לא פורסם, מיהר לגשת לרשויות כדי לדווח על ההתפתחות, וההתאחדות הודיעה שהמשחק נדחה.

מזכ"ל ההתאחדות, הקאן סיוסטרנד, אמר: "זו מתקפה חמורה על הכדורגל השבדי ולא נשלים עם זה. חשוב לפעול בכוח ונחישות. הבסיס לליגה השבדית הוא קיום ספורטיביות והוגנות. אנחנו לא יכולים להיות בטוחים שהמשחק בין א.י.ק לגטבורג יהיה הוגן ולכן דחינו אותו".

המנהל הספורטיבי של גטבורג, כדורגלן העבר המפורסם מאטס גרן, אמר: "כל מה שאני יודע זה שמישהו פנה לאחד מהשוערים של א.י.ק, אבל אני לא מכיר את כל הפרטים וצריך להיזהר. הבנתי שהוא ספג איומים".

השוער הראשון של א.י.ק, אוסקר לינר, מורחק ומי שהיה אמור להחליף אותו בהרכב הוא קני סטמאטופולוס בן ה-37. אם הדברים של גרן נכונים, השוער שספג את האיומים וקיבל הבטחה לקבל כסף, הוא סטמאטופולוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully